دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Emergency Call 112 The Fire Fighting Simulation 2 v1.1.15966 – ELAmigos برای کامپیوتر

دانلود بازی Emergency Call 112

شبیه ساز آتش نشانی یکی از هیجان انگیزترین بازی های چند هفته اخیر استیم بشمار می آید که سعی دارد گوشه ای از فعالیت های ایستگاه آتش نشانی در یک شهر بزرگ را به تصویر کشد . این بازی با کمک تیمی از آتش نشانان Mülheim آلمان ساخته شده است , Mülheim یکی از بزرگترین و مدرن ترین ایستگاه های آتش نشانی در اروپا است . در این بازی توجه خاصی به واقعیت گرایی و دقت در ایجاد ماموریت های مختلف شده است .

پیش از انتشار دانلود بازی Emergency Call 112 , هرگز چنین سطح بالایی از جزئیات ارائه شده برای وسایل نقلیه آتش نشانی ارائه نشده بود . ماشین هایی مانند LF24 در بازی وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا تجهیزات مورد نیاز را در اختیار داشته و یا تجهیزاتی که آنچنان ضروری نیستند را حذف و برای عملیات های بعدی در دسترس نگهدارید .

دانلود بازی Emergency Call 112

دیگر ویژگی های بازی Emergency Call 112 The Fire Fighting Simulation 2

یکی از بازی های سبک دانلود بازی شبیه ساز کامپیوتر است که توسط کمپانی Crenetic GmbH Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Aerosoft GmbH برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در طول بازی عملیات های مختلفی روبرو خواهید شد مانند تصادف های اتومبیل ها و کامیون که باعث گسترش یافتن مواد سمی در جاده شده و تنفس را برای افراد مشکل کرده است .

تمام اتفاقات و ماموریت ها به طور تصادفی رخ می دهد و هر لحظه شما با یک ماجراجویی جدید و پرهیجان روبرو خواهید شد . تصادفات رانندگی , لکه های نفتی , آتش سوزی کوچک در مناطق صنعتی , جاده های مسدود شده , عملیات در شب , سیستم های مسیریابی در کامیون آتش نشانی , هوش مصنوعی پیچیده , ترافیک واقعی در محل آتش سوزی و یا تصادف و جهانی باز تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید . دانلود بازی Emergency Call 112 برای PC را از دست ندهید.



نام: Emergency Call 112
حجم فایل: 4.63 گیگابایت
شرکت سازنده: Crenetic
تاریخ انتشار: 2017
امتیاز استیم: 7 از 10
ورژن: v1.1.15966
نسخه: ELAmigos
آپدیت: 25 اسفند 1401
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: iso
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: اکشن ، شبیه سازی
امکان استفاده بصورت آنلاین: ندارد
منتشر کننده: Aerosoft GmbH
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1401/12/25 نسخه Emergency Call 112 The Fire Fighting Simulation 2 v1.1.15966 - ELAmigos اضافه شد.
  • 23 replies
    1. ناشناس says:

      سلام من بازی رو نصب کر م رفتم توش اما سوار ماشین میشم ولی ماشین روشن نمیشه چیکار کنم لطفا جواب بدین

      پاسخ دادن
    2. navid says:

      سلام من بازی را نصب کردم خیلی خوب اجرا شد ولی یه مشکل که داره وقتی به طرف محل آتش سوزی میرم آتیش مثل یه مکعب صورتی رنگ هست چرا اینجوریه ؟

      پاسخ دادن
    3. معین says:

      من یه بار دیگه بازی رو پاک کردم و ریختم ولی هر بار که محتویات پوشهSKIDROW و خودشو تو محل نصب بازی کپی میکنم بازی اجرا نمیشه و فقط Steam باز میشه و تریلر بازی رو نشون میده حتی محتویات و خود پوشه SKIDROW رو تو پوشه های دیگه بازی کپی کردم ولی بازم استیم باز میشه!

      پاسخ دادن
    4. معین says:

      چجوری میره ماموریت؟! مال من همش تو ساختمونه!
      اگه میشه کمکم کنید تو رو خدا گیج شدم دیگه

      پاسخ دادن
    5. سپهر says:

      سلام من بازی را نصب کردم اما بازی که میخواد اجرا بشه ارور میاه steam.exe main exception unable to load library steam. dll

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *