دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Enter the Gungeon Advanced Gungeons and Draguns نسخه TiNYiSO

Enter the Gungeon افسانه ای از قهرمانان است که در قلمرو جهنمی به دنبال گنجینه ای هستند و سعی دارند ترس را از بین ببرند . یک قهرمان را انتخاب کنید و یا با پیروی در سری چالش ها و پشت سرگذاشتن طبقه های پر از گوانداد خطرناک و شگفت انگیز از کارفرمایان Gungeon که تا دندان مسلح شده اند ، راه خود را به سمت پایین Gungeon پیدا کنید . جمع آوری غارت گرانبها، کشف اسرار پنهان و گشت و گذار با تجار فرصت طلب و مغازه داران برای خرید اقلام قدرتمند تجربه ای منحصر بفرد را برای شما رقم مییزند . یک قلعه جهنمی که به طور مداوم در حال تکامل است . Gungeon فقط تله ها نیست ، به اعصاب خود مسلط باشید و تنها به هدف خود فکر کنید .

سایر توضیحات : Enter the Gungeon یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Dodge Roll طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Devolver Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Enter the Gungeon: Advanced Gungeons & Draguns که به تازگی منتشر شده ، جدیدترین بست الحاقی است که گسترش و اصلاح بازی اصلی با ویژگی های جدید و انواع باور نکردنی آیتم را در خود جای داده است . صدها اتاق جدید، دشمنان جدید، کارفرمایان جدید و حالت Turbo که در مرحله آزمایشی قرار دارد را می توانید در این بسته الحاقی جدید که بطور مستقل منتشر شده ، تجربه کنید . شروع کار با Enter Gungeon هرگز آسان نبوده است ، با اضافه شدن صدها سلاح و تفنگ جدید و موارد کاملا جدید بازیکنان جدید احساس قدرت بیشتری خواهند کرد .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Enter the Gungeon :

نام بازی : Enter the Gungeon

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Dodge Roll

منتشر کننده : Devolver Digital

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Enter the Gungeon

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *