دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Escape Lizards نسخه CODEX

آیا به دنبال چالشی جدید می باشید ؟ Escape Lizards یکی از چالش برانگیزترین و مشکل ترین بازی های پلتفرمی بشمار می آید که توسط تیمی 4 نفره و به کمک موتور بازیسازی سفارشی ساخته شده است . در این بازی شما باید تخم مارمولک را از مسیرهای مختلفی عبور داده و سالم و سلامت به مقصد برسانید . نکته جالب در این بازی که توانسته است Escape Lizards را از بازی های چنین سبکی متمایز نماید امکان کنترل سطح بازی است , بدین معنا که شما هیچ کنترلی بر روی تخم مارمولک نخواهید داشت و تنها با تغییر زاویه سطح بازی می توانید سرعت و نحوه حرکت آن را مشخص نمایید .

سایر توضیحات : Escape Lizards یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Egodystonic Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Independent برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . یکسری مهارت برای شما در بازی مشخص شده است , در صورتی که بتوانید ماموریت ها را بطور کامل انجام داده و بالاترین امتیاز را کسب کنید بازی این اجازه را به شما می دهد تا به مهارت های جدید دسترسی داشته و یا مهارت های قبلی خود را  بهبود بخشید . سازندگان بازی پیشنهاد می کنند که برای کسب تجربه ای منحصر بفرد از کنترلرهای XBOX استفاده کنید اما نگران نباشید زیرا امکان بازی با کیبورد نیز وجود خواهد داشت . بیش از 100 مرحله , امکان رقابت با سایر دوستان در شبکه استیم , وجود 11 جهان مجزا , 44 اچیومنت و بیش از 20 پوسته تخم مارمولک بازشدنی تنها بخشی از ویژگی های بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Escape Lizards نسخه CODEX

مشخصات بازی Escape Lizards :

نام بازی : Escape Lizards

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Egodystonic Studios

منتشر کننده : Independent

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Escape Lizards

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *