دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر European Ship Simulator نسخه SKIDROW

قایق رانی و کشتی رانی به طور کل یکی از تفریحات اصلی برای  بسیاری از افراد بشمار می رود ، اما این نوع تفریح برای تمامی افراد در دسترس نمی باشد . آیا شما نیز به این نوع تفریح علاقه مند می باشید و همیشه دوست داشتید با استفاده از قایق خود به دل دریا بزنید و از مکناظر زیبای آن لذت ببرید ؟ امروزه سبک شبیه ساز که در سال های اخیر به یک پدیده نوین تبدیل شده است به شما این اجازه را می دهد که به هر کاری که علاقه دارید بپردازید . دقت بالا در شبیه سازی محیط و اجزای بکار رفته در این سبک بازی ها باعث شده است که بسیاری از افراد برای ارضا کردن حس کنجکاوی و رسیدگی به یک سری از علایق خود به این سبک روی آورند . بازی رایانه ای European Ship Simulator که در سبک شبیه ساز ساخته شده است به شما این اجازه را می دهد که به راختی شروع به قایق رانی در دریاهای اروپایی کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای European Ship Simulator در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Excalibur ساخته شده است . این بازی آخرین ساخته استودیوی مذکور و در سبک شبیه ساز می باشد . در این بازی شما می توانید با استفاده از آخرین کشتی ها و قایق های تفریحی به دل آب های بین المللی سفر کنید و شاهد شگفتی های اقیانوس در زیباترین حالت ممکن باشید . با این بازی می توانید شاهد خطرهای سفرهای دریایی و طوفان های هیجان انگیز و یا زیبایی موج های آرام دریا  باشید . این بازی با دارا بودن تعداد بسیار زیادی از قایق ها و کشتی های اروپایی که راندن آنها کار ساده ای نیز نمی باشد می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند . بازی رایانه ای European Ship Simulator در تاریخ 4 نوامبر 2016 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده و موفق به کسب  نمره 42% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر European Ship Simulator

مشخصات بازی European Ship Simulator :

نام بازی : European Ship Simulator

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Excalibur

منتشر کننده : Excalibur

سبک بازی : شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

European Ship Simulator

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *