دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Evil Tag نسخه POSTMORTEM

4 نوجوان برای وارد شدن به گروه دانش آموزان اصلی باید آیین و مراسم خاصی را انجام دهند. برای این مسئله آنها باید یک ورد جادویی را از روی یک کتاب بسیار قدیمی بخوانند. این کتاب در زیرزمین یک خانه مسکونی اما بسیار متروک قرار دارد و علاوه بر این آنها باید یک شب را نیز در آنجا بگذرانند. آنها با خود فکر کردند که این مسئله می تواند بسیار خنده دار و جذاب باشد و شبی در بیرون از خانه بدون شک خالی از لطف نیست اما موضوع جور دیگری از آب در آمد و داستانی جدید برای آنها رقم خورد. شیطان راه خود را باز کرده و حالا افسار گسیخته است. در بازی Evil Tag شما یا یکی از دوستانتان در چنگ این شیطان هستید و برای رهایی باید یک شخص دیگر را به او تحویل دهید. همچنین تنها راه نجات و خروج از خانه نیز خواندن یک ورد جادویی است که شیطان را به جایی که از آن آمده است باز می گرداند. اما شیطان بدون شک یک شخص را همراه خود به قعر جهنم می برد و باید دید آن شخص چه کسی است… .

سایر توضیحات: بازی Evil Tag یک بازی بسیار جذاب آنلاین و چند نفره (2 تا 4 نفر) در سبک اکشن و ترسناک است که در آن شما درگیر یک داستان بسیار ترسناک می شوید. در این بازی همه چیز ترسناک است چرا که در هر زمان ممکن است یکی از دوستانتان به شیطان تبدیل شود و شما را نیز با خود همراه کند. حال این تصمیم شماست که می خواهید در یک گنجه پنهان شوید و یا اینکه با شیطان روبرو شوید و او را به جهنم بازگردانید. بازی Evil Tag توسط شرکت بازی سازی HFM Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آنلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Evil Tag جدید

مشخصات بازی Evil Tag :

نام بازی : Evil Tag

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : HFM Games

منتشر کننده : HFM Games

سبک بازی : اکشن – آنلاین

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Evil Tag

  • 7 replies
    1. hesammase says:

      سلام من نتم مشکلی نداره با مودم 13m دارم بازی میکنم ولی همینطوری رو loading میمونه

      مشکل چیه؟

      پاسخ دادن
    2. Ali_3D says:

      سلام من بازیو نصب کردم ولی نمیشع بازی کرد اصن رو گزینه Find Games فقط searching میزنع چیکار کنم ؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *