دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Extra Terrestrial Perception نسخه PLAZA

شبی بسیار زیبا و مهتابی است و شما در حال قدم زدن در خیابان هستید. همه چیز خوب پیش می رود و شما از خلوتی خیابان در حال لذت بردن هستید و مسائلی که امروز سرکار با آنها مواجه شدید فکر می کنید. اما به ناگهان نوری سفید در مقابل شما پدید می آید و شما پس از مدتی نامعلوم در یک سفینه فضایی از خواب بر می خیزید! حال باد فکر چاره و رهایی از مهلکه بود. هیچ نظری ندارید که چرا به این مکان آورده شده اید اما کم کم و با گذشت زمان و حل پازل های مختلف متوجه این دلایل می شوید. در بازی Extra Terrestrial Perception باید با استفاده از تدبیر خود و نیز قدرت های جدیدی که به دست آورده اید دشمنان مختلف را نابود کنید. به هیچ کسی که سد راه شما می شود رحم نکنید و برای رهایی تمام تلاش خود را به کار گیرید. در بازی Extra Terrestrial Perception شما می توانید از قدرت های مختلفی نظیر تکان دادن اشیاء، سوزاندن آنها، خواندن ذهن دشمنان و … استفاده کنید و راه را برای بیرون رفتن باز کنید.

سایر توضیحات: بازی Extra Terrestrial Perception یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن و ماجرایی است که به صورت اول شخص ارائه شده است. در این بازی شما قربانی اهداف شومی هستید که می خواهند از شما استفاده ابزاری کنند. اما شما می بایست با استفاده از توانایی های جدیدی که به لطف ورود به این سفینه به دست آورده اید استفاده کنید تا از این مهلکه جان سالم به در ببرید و تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کنید. بازی Extra Terrestrial Perception توسط شرکت Try This At Home برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Extra Terrestrial Perception جدید

مشخصات بازی Extra Terrestrial Perception :

نام بازی : Extra Terrestrial Perception

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Try This At Home

منتشر کننده : Try This At Home

سبک بازی : اکشن -ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Extra Terrestrial Perception

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *