دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Eye in the Sky

Eye in the Sky یکی از بازی های سبک استراتژیک بشمار می آید که از تکنولوژی عینک های مجازی و یا VR بهره می برد . رویارویی با چالش هایی با رویکردهای متفاوت و ارتباط با یک دوست یا دشمن ، هیچکس نمی تواند قضاوت کند . گذشتن از جهان پس از آخرالزمان از دو نقطه نظر متفاوت و کمک به یکدیگر برای حل پازل های باقی مانده . در این بازی شما در قالب چشمانی تیزبین به ایفای نقش می پردازید . تعامل با اشیاء در جهان چشم پرندگان و هدایت روشنایی برای کمک در پیدا کردن قطعات پازل و حل آنها . VR به عنوان چشم و PC Player در قالب روشنایی شناخته می شوند . یک ربات کوچک به ظاهر ناچیز اما ضروری برای چشم .

سایر توضیحات : Eye in the Sky یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی VinLia Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . سرکشی به گوشه و کنار مکان هایی که حتی از دید شما نیز مخفی است اما روشنایی می تواند اطلاعات آن مکان ها را در اختیار شما قرار دهد . بازی این اجازه را به شما می دهد تا در صورت نداشتن عینک های مجازی بتوانید بازی را بدون داشتن VR نیز تجربه نمایید . به گقته سازندگان بازی , این نسخه early access بوده و در روزهای پیشرو امکانات و ویژگی های جدیدی همانند کمپین های مختلف , مراحل جدید در بخش تکنفره , بهبود گرافیک و صداگذاری و اچیومنت های مختلف به بازی اضافه خواهند شد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Eye in the Sky

مشخصات بازی Eye in the Sky :

نام بازی : Eye in the Sky

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : VinLia Games

منتشر کننده : VinLia Games

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Eye in the Sky

  • 3 replies
    1. VAHID says:

      سلام خسته نباشید ببخشید اینجا میگم میخواستم ببینم امکانش هست بازی Heavenly Sword رو برای PS3 بذارین؟ یا لینکشو به ایمیلم بفرستین؟ واقعا ممنون میشم

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *