دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Face It A game to fight inner demons نسخه HI2U + آپدیت 20170614

بازی Face It درباره روبرو شدن با چالشی ترین احساسات درونی انسان است. این بازی با بهره گیری از یک اتمسفر تاریک و استفاده از گیم پلی های قدیمی و داینامیک Survival شما را به درونی ترین لایه های ذهن انسان می برد. جایی که در آن تنها عمیق ترین مسائل وجود دارند. در بازی Face It شما باید “روح” ها را با استفاده از روشنایی درونی خود نابود کنید، با تله های مختلف و خطرناک روبرو شوید و در پازل های مختلف غرق شوید تا آنها را حل کنید. مراحل مختلف بازی طوری طراحی شده اند که شما را به ضمیر ناخود آگاهتان ببرند و درونی ترین لایه احساسات شما را جلوی چشم شما بیاورند. این مراحل، قسمت های تاریک آگاهی شما و صفت وابستگی شما را نمایان می کنند. پس از نابودی قسمت های مختلف شما به قسمت روشن مغز خود نظیر راستگویی دست می یابید. هرچه در مراحل مختلف پیش می روید شما با نماد قسمت های روشن مغز بیشتر آشنا می شوید و می توانید با استفاده از آنها کیفیت زدندگی خود را بهبود ببخشید.

سایر توضیحات: روش های مختلفی برای آگاهی از صفات بد انسانی وجود دارند. اما بازی Face It A game to fight inner demons از روش نمادگذاری یکی از جادوگران بسیار معروف به نام Austin Osman Spare استفاده می کند. در این روش برای هر صفت یک علامت مخصوص ساخته می شود. شاید ذهن شما معنای علامت را به خاطر نیاورد اما ضمیر ناخودآگاه بدون شک این نماد را ذخیره کرده است و از آن برای بهبود کیفیت آن ضمیر استفاده می کند. بازی Face It A game to fight inner demons توسط شرکت های بازی سازی Tlön Studios و Athanor Studios تولید شده است و توسط شرکت Gamestorming به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود face it جدید

مشخصات بازی Face It A game to fight inner demons :

نام بازی : Face It A game to fight inner demons

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tlön Studios , Athanor Studios

منتشر کننده : Gamestorming

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Face It A game to fight inner demons

به روز رسانی :

1396/03/26 آپدیت 20170614 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *