دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر FARMING SIMULATOR 17 KUHN نسخه RELOADED

به این فکر کرده اید که زندگی در مزرعه چگونه می تواند باشد ؟  آیا تا به حال علاقه ای به مدیریت مزرعه داشته اید ؟ امروزه به لطف بازی های شبیه ساز شما می توانید تجربه های متفاوتی را بدست آورید و متوجه شوید که شغل های مختلف و زندگی های مختلف چه شرایطی دارند . در این بازی شما وارد یک مزرعه قدیمی می شوید و باید با استفاده از خلاقیت خود و همچنین ابزارهایی که در دست دارید بزرگترین و یا کوچک ترین مزرعه دنیا را بسازید . دقت داشته باشید که تصمیمات شما و نحوه مدیریت شما در این مزرعه برچگونگی موفقیت یا شکست این پروژه تاثیر مستقیم دارد . شما باید به سرعت منبع در آمدی برای مزرعه خود محیا کنید و از این طریق هزینه های خود را جبران کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای FARMING SIMULATOR 17 KUHN جدید ترین بسته الحاقی می باشد که برای این سری محبوب تولید شده است ، سازندگان پس از موفقیت های بی نظیر این بازی و محبوبیت بالای آن قول حمایت کامل از این بازی را داده اند کمه در نتیجه آن تاکنون بسته های الحاقی بسیاری برای این بازی منتشر شده است ، بسته الحاقی KUHN شامل 18 نوع ماشین الات جدید و بسیار کار آمد می باشد که محصول کمپانی قدرتمند KUHN نیز می باشند . گرافیک بازی به لطف این بسته الحاقی تاحدودی بحبود یافته است و یک سری از باگ  های بازی اصلی نیز در این بسته الحاقی برطرف می شود . بازی رایانه ای FARMING SIMULATOR 17 KUHN در تاریخ 24 اکتبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 90% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر FARMING SIMULATOR 17 KUHN نسخه RELOADED

مشخصات بازی FARMING SIMULATOR 17 KUHN :

نام بازی : FARMING SIMULATOR 17 KUHN

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Giants Software

منتشر کننده : Giants Software

سبک بازی : شبیه ساز – جهان باز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

FARMING SIMULATOR 17 KUHN

  • 11 replies
    1. majid says:

      سلام راهنمايي بازي fs17 فارسي را براي من ارسال ميفرماييد در ضمن چگونه مي شود بازي را فقط روز انجام داد شب را كنسل كرد ممنون ميشم راهنمايي بفرماييد

      پاسخ دادن
    2. amir says:

      سلام وقت شما بخیر
      ممنون از سایت خوبتون
      ببخشید من هر کاری می کنم بازی اجرا نمیشه یعنی وقتی روی ایکون دسکتاپ کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افته اگر امکان داره راهنمایی ام کنید
      با تشکر

      پاسخ دادن
      • محمدرضا says:

        سلام. این بازی کرک شده هست و نیاز به کرک کردن داره آیا اینکار رو انجام میدید؟

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *