دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Filthy Lucre نسخه CODEX

جاسوسی و مخفی کاری یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین سوژه ها می باشد ، بطوری که در طول سال فیلم ها و کتاب های بسیاری با محوریت مخفی کاری و کارهای جاسوسی منتشر می شود . صنعت بازی های رایانه ای دیرزمانی می باشد که محصولات بسیاری در این سبک منتشر کرده است ، بازی هایی نظیر سری محبوب Splinter Cell و Metal Gear از موارد مذکور می باشند که با استفاده از المان های جاسوسی و مخفی کاری موفق به خلق یکی از زیباترین بازی های مخفی کاری شده اند . در سال 2016 استودیوی بازی سازی مستقل Fabrik Games Ltd اعلام کرد که قصد ساخت بازی جدیدی در سبک مخفی کاری دارد که تابه حال نظیر آن ساخته نشده است ، بازی جدید Filthy Lucre نام گرفت که ترکیبی از سبک اکشن و مخفی کاری می باشد .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Filthy Lucre یک بازی مخفی کاری تاکتیکال می باشد که در آن شما در نقش یک دزد می باشید و باید با کمک دوستانتان و یا به تنهایی بانک ها و جواهر فروشی ها را تخلیه کنید . این بازی دارای 15 مرحله می باشد که این مراحل در پنج نقطه مختلف در سرتاسر شهر در جریان می باشد . مراحل این بازی را می توانید ب شکل های مختلف به پایان برسانید شما می توانید با حمله به جواهر فروشی ها و مبارزه با گاردهای داخل این اماکن و از بین بردن آنها جواهرات را دزدیده و یا به طور مخفی وارد این اماکن شوید و بدون دیده شدن تمام جواهرات موجود در این مکان ها را بدزدید . در این بازی تعداد زیادی گجت وجود دارد که با خرید آنها گیم پلی بازی جذاب ترو روان تر می شود ، همچنین تعداد بسیار زیادی اسلحه قابل ارتقاء نیز در بازی موجود می باشد . بازی رایانه ای Filthy Lucre در تاریخ 12 دسامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 75% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Filthy Lucre نسخه CODEX

مشخصات بازی Filthy Lucre :

نام بازی : Filthy Lucre

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Fabrik Games Ltd

منتشر کننده : Fabrik Games Ltd

سبک بازی : اکشن – مخفی کاری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Filthy Lucre

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *