دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر FIVE Guardians of David

بازی FIVE Guardians of David در سبک اکشن , نقش آفرینی , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Kingdom Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در این بازی شما قادر خواهید بود تا با پنچ قهرمان بازی کنید . مبارزه در مکان های عجیب و غریب با فرهنگ باستانی , شخصیت های غنی و ابزار قدرتمند از ویژگی های این بازی است .

خلاصه داستان : بازی FIVE Guardians of David در سرزمین های باستانی Canaan در جریان است و شما یکی از بهترین داستان سرایی های این سبک از بازی را در قالب 11 مرحله ی حماسی تجربه خواهید کرد . گیم پلی بازی بسیار متنوع و شامل سربازان و Boss های بسیار می باشد . هر کدام از این پنج قهرمان روش و مهارت های خاص خود را در مبارزه دارند . برخی از المان های بازی زیبای Smite نیز در FIVE Guardians of David گنجانده شده است . شما می توانید خود را به وسیله گنج های باستانی , آیتم های مختلف و Relics تجهیز نمایید . یکی از نکات بارز این بازی وجود Dave Fennoy و Adam Harrington از صداپیشگان مطرح می باشد که در بازی های معروفی نظیر The Walking Dead و The Wolf Among Us به ایفای نقش پرداخته اند .

مشخصات بازی :

نام بازی : FIVE Guardians of David

نام بازی (فارسی) : پنج نگهبان دیوید

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Kingdom Games

منتشر کننده : Kingdom Games

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی

حجم فایل : 2 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 4 replies
    1. hamid says:

      داداش دمت گرم چرا نگفتین از ااستیم اجرا میشه و بازی پولی هست باید پول بدی تا بتونی بازیش کنی:|

      پاسخ دادن
      • Emad Rajabi says:

        اگر بازیرو کرک کنید میتونید رایگان بازی کنید
        به راهنمای نصب بازی مراجعه کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *