دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Flood of Light

دختری مرموز به شهری قدم می گذارد که باران آن شهر را در خود غرق کرده است . زمانیکه از شدت باران کاسته شود ، وظیفه اصلی شما آغاز خواهد شد ، نجات شهر با استفاده از روشنایی چراغ ها . در این بازی ، شما کنترل این دخترک مرموز را برعهده خواهید داشت و در نهایت باید به اسرار این باران مرگبار پی ببرید ، بارانی که هر لحظه بر شدتش افزوده شده و به مرور شهر را در خود فرو میبرد . در این بازی از مکانیک منحصر بفردی استفاده شده است . وجود پازل های تکامل یافته در هر مرحله ، شما را با چالشی روبرو میسازد که گذراندنش کار ساده ای نخواهد بود اما اگر بتوانید آنها را پشت سر گذارید ، بازی اجازه دستیابی به توانایی و مهارت های مختلف را امکان پذیر خواهد نمود .

سایر توضیحات : Flood of Light یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Irisloft طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در این بازی شاهد 9 فصل که بیش از 60 سطح مختلف و بیش از 20 مکانیک منحصر به فرد خواهیم بود . گرافیک 2 بعدی بازی ، یکی از نقاط قوت آن بشمار می آید ، تمامی محیط های موجود در بازی توسط دست طراحی شده و به مرور نقشه کاملی از شهر برای شما نمایان خواهد شد . روایت جذاب بازی باعث می شود که یک لحظه هم نتوانید از بازی دل بکنید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Flood of Light

مشخصات بازی Flood of Light :

نام بازی : Flood of Light

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Irisloft

منتشر کننده : Irisloft

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Flood of Light

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *