دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Football Manager 2018 v18.3.3 نسخه FitGirl

Football Manager 2018 آخرین نسخه منتشر شده از این فرانچایز پر سر و صدا است .تیم های مختلفی برای شما در نظر گرفته شده اند که در 50 کشور مختلف قرار دارند این بازی را می توان یکی از بهترین شبیه سازی های مدیریت فوتبال دانست .می گویند فوتبال یک بازی عقاید است و هر فردی می تواند عقاید مربوط به خودش را نسبت به آن داشته باشد ، اما اینجا تنها نظر شما مهم است.شما تصمیم گیری می کنید ، می توانید هر کسی را که دوست دارید استخدام کنید یا نقل و انتقالات انجام دهید .می توانید هر طور که دوست دارید بودجه ی تیم را مدیریت کنید . ایا با توجه به بازیکنانی که در دسترس دارید استراتژی ایجاد می کنید یا اینکه بازیکنان را تمرین می دهید تا اهداف شما را دنبال کنند ؟نیمکت نشین کردن بازیکنان یا اضافه کردن آن ها به ترکیب تیم به طور مستقیم بر روی هماهنگی تیم تاثیر می گذارد در حالی که تصمیم نهای بر عهده شما است. هر تصمیمی که می گیرید نتیجه ای در بر خواهد داشت .درست تصمیم گیری کنید تا به ستاره ی این نمایش تبدیل شوید ،سر تیتر روزنامه ها باشید و فضای مجازی را با شهرت خودتان سرازیر کنید .اسم شما را در لیست اسطوره ها می نویسند البته اگر پیروز شوید .زمان فرارسیده است ، تصمیم دارید چگونه تیم خودتان را مدیریت کنید ؟

سایر توضیحاتبازی Football Manager 2018 به شما اجازه می دهد تا شانس خودتان را در 50 قطب اصلی فوتبال امتحان کنید .شما می توانید به عنوان یکی از 2500 تیم برتر دنیا قهرمان شوید.بازار نقل و انتقالات در این بازی بیش از 600,000 بازیکن و کارکن را در بر می گیرد . زمان آن فرا رسیده است تا رویای فوتبالی شما به حقیقت بپیوندد .یک تیم هماهنگ می تواند نتایج بهتری را برای شما به وجود بیاورد . روحیه همکاری در میان بازیکنان خودتان ایجاد کنید و سعی کنید شرایط روحی آن ها را بهبود ببخشید تا عملکرد آن ها را بهتر کنید .مرکز پزشکی جدید این بازی یک دید کلی کامل تر از وضعیت مصدومیت بازیکنان به شما می دهد ، بنابر این تیم پزشکی شما تمامی ریسک ها و راه های جلوگیری از مصدومیت را برای شما توضیح می دهند .یک صفحه ی جدید برای بخش تاکتیکی این بازی طراحی شده است که آنالیز های آن دید واضح تری نسبت به عملکرد تیم شما با استراتژی هایی که چیده اید می دهند .توضیحات قبل از مسابقه به شما اجازه می دهند تا آمادگی بیش تری داشته باشید و نقش های بازیکنان به شما اجازه می دهند تا از توانایی های بازیکنان بهتر استفاده کنید .این بازی قرار است نوامبر 2017 برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شود .

*نسخه FULL UNLOCKED فاقد کرک بوده و تا انتشار کرک باید صبور باشید*

دانلود بازی شبیه ساز مدیریت فوتبال کامپیوتر Football Manager 2018 جدید

مشخصات بازی   Football Manager 2018:

نام بازی : Football Manager 2018

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Sports Interactive

منتشر کننده : SEGA

سبک بازی :ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Football Manager 2018

به روز رسانی :

1397/04/09 نسخه کرک شده FitGirl v18.3.3 اضافه شد .
  • 25 replies
    1. hadi says:

      سلام . بازی رو سیستم 32 بیت هم اجرا میشه یا فقط 64 بیت؟ چون کرکا همه 64 بیته تو سایتای دیگه

      پاسخ دادن
    2. مهدی says:

      باسلام و خسته نباشید ، آقا تو رو خدا یه راه حل بهم بگین ، تا حالا همه ی نسخه ها رو دانلود کردم ولی نتونستم بازی رو اجرا کنم. مثلا برای نسخه ی VOKSI وقتی اکسترکت کردن و بعدش روی fm کلیک میکنم یه ارور میاد که متنش اینه :failed to start denuvo driver .error code:1056

      پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        با سلام و تشکر،
        تنها راه حلی که وجود داره اینه که
        بازی رو کامل حذف کنید، آنتی ویروستون رو غیرفعال کنید
        و بازی رو دوباره اکسترکت و نصب کنید .

        پاسخ دادن
        • مهران says:

          فقط یه سوال الان این بازی رو دانلود کنم کلا اجرا نمیشه؟؟
          البته تو اینترنت سرچ کردم گروه steampunk بنظر بازی رو کرک کردن الان من این نسخه رو دانلود کنم و کرک steampunk رو نصب کنم بازی اجرا میشه؟؟

          پاسخ دادن
          • محمد اشرفپور says:

            خیر، اگر هم اجرا بشه یا دمو شو میاره یا اینکه کلا نمیتونید بازی کنید .
            خیر، اجرا نمیشه .

            پاسخ دادن
      • محمد اشرفپور says:

        سلام،
        کلا یه نسخه برای دانلود گذاشتیم که همون full unlocked هست
        و همونطور که تو پرانتز نوشته “کرک نداره” پس بازی اجرا نمیشه
        مگر اینکه سی دی کی بازی رو خریده باشید .

        پاسخ دادن
    3. فرشید says:

      سلام…من دانلودش کردم ولی نصب نمیشه…انگار به ی نرم افزار برای نصب نیاز داره

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *