دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر FoxyLand نسخه DARKSiDERS

چگونه می توانید با یک کلمه ، تمامی زیبایی ها را بیان کنید ؟ ذهن من در حال رقابت است . آیا شما دست به هرکاری میزنید تا بتوانید به یک میلیون گیلاس ، مجموعه ای از جواهرات و هرچیز مورد علاقه تان برسید ؟ در این بازی شخصیت اصلی روباهی است که سعی دارد عشق خود را نجات دهد پس او را در یک سفر خطرناک و پرهیجان یاری کنید . در هر مرحله ، چالش جدیدی پیش رویتان قرار خواهد داشت و در نهایت باید با جمع آوری گیلاس ها و غلبه بر مشکلات به بالاتریرن سطح بازی رسیده و امتیاز سه ستاره را به دست آورید .

سایر توضیحات : FoxyLand یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی BUG-Studio طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی OraMonkey برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی دارای فروشگاهی می باشد که این امکان را به شما می دهد تا از گیلاس های جمع آوری شده برای خود تجهیزات و وسایل مختلفی از جمله انواع لباس تهیه کنید . وجود سطوح مختلف ، پازل و هاردکور ، روایت داستانی عاشقانه ، پشتیبانی از تمامی گیم پدها ، سبک بازی Retro ، هنر پیکسلی و موسیقی متن گوشنواز تنها بخشی از ویژگی های منحصر بفرد بازی بشمار می آیند .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

FoxyLand center

مشخصات بازی FoxyLand :

نام بازی : FoxyLand

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : BUG-Studio

منتشر کننده : OraMonkey

سبک بازی : ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

FoxyLand

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *