دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Frosty Nights نسخه PLAZA

با داستانی روبرو خواهید شد که شاید Nicholas هرگز دوست نداشت شما از آن اطلاع داشته باشید ، وقتی داستان او تمام می شود این داستان شما است که آغاز می شود البته اگر بتوانید در شب های سردی که می گذرانید زنده بمانید.آدم برفی هم وقتی گرسنه است دوستانه و بامزه نیست !راه هایی که به اتاقتان ختم می شوند را با دقت بررسی کنید چون ممکن است با مهان های ناخوانده برخورد کنید ، سعی کنید در را بسته نگه دارید اگرچه بیرون آمدن از رختخواب خطرناک است ، حواس پرتی ها و دلهره های زیادی در این بازی وجود دارند که مرتبا با آن ها مواجه می شوید ، آیا این دلهره ها و حواس پرتی ها واقعی هستند یا اینکه عبور از ان ها بی خطر است ؟ به هر حال آماده باشید چون برای عبور در تاریکی نیاز به منبع نور دارید و چیزی که بتوانید با ان از خودتان دفاع کنید .باید تا طلوع خورشیدِ درخشان و گرما بخش زنده بمانید .

سایر توضیحات : بازی Frosty Nights عنوانی است با گیم پلی Point and Click  که به صورت اول شخص پیاده سازی شده است و جوی ترسناک دارد ، این بازی تمرکز زیادی بر روی جو سازی و القای احساس اضظرابِ پیش بینی نشده دارد .چند شب اول، گیم پلیِ بازی کمی اهسته است اما با پیشروی در بازی و گذشت چند شب، بازی به شما اجازه ی فکر کردن برای انجام حرکت بعدی را نمی دهد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک ترسناک کامپیوتر Frosty Nights جدید

مشخصات بازی   Frosty Nights:

نام بازی : Frosty Nights

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Barry McCabe

منتشر کننده : Clockwork Wolf

سبک بازی :استراتژیک ، ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Frosty Nights

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *