دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Full Metal Furies نسخه PLAZA + آخرین آپدیت

از سازندگان Rogue Legacy یک بازی نقش آفرینیِ اکشن جدید منتشر شده است ، Full Metal Furies را می توان یک بازی زیبا دانست با مکانیزم های مبتنی بر همکاری بسیار خوب . این بازی تمرکز ویژه ای بر روی بازی تیمی دارد به طوری که تک تک اعضای گروه مهم هستند ، می توانید به صورت Local Co op ( چند نفره مبتنی بر  همکاری به صورت محلی) در کنار دوستان (تا سقف چهارنفره) از گیم پلی مهیج و منحصربفرد Full Metal Furies لذت ببرید .با یکدیگر همکاری کنید تا دشمنانی خاص را شکست دهید ، حرکات ترکیبی انجام دهید تا به دشمنان آسیب بیش تری وارد کنید و دنیایی را که در جنگ غرق شده است و به سمت نابودی می رود را نجات دهید.بازی را می توان به صورت تک نفره نیز تجربه کرد اما گیم پلی به گونه ای طراحی شده است تا در کنار دوستان رضایت بخش تر باشد .به هر حال Full Metal Furies به گونه ای طراحی شده است که شما هر کاری را که می توانید در کنار دوستان انجام دهید در بخش تک نفره نیز آن قابلیت وجود داشته باشد .

سایر توضیحات :Full Metal Furies یک بازی تیمی است ، شما در دنیای Full Metal Furies  هرگز نمی توانید به صورت انفرادی فعالیت کنید ، حتی در بخش تک نفره نیز برای از بین بردن دشمنان به کمک هم تیمی هایتان (هوش مصنوعی) نیاز خواهید داشت .دشمنان با موانعی رنگ امیزی شده به صحنه ی نبرد وارد می شوند ، اما تنها هم تیمی هایی با رنگ مشابه می توانند ان ها را نابود کنند .شما باید هم تیمی های از حال رفته ی خودتان را بازیابی کنید! موانع خودشان را نابود نمی کنند . نشان گر های بازیابی هم تیمیان به مرور زمان افزایش می یابند اما بازیابی هم تیمیان هیچ گاه ضرری برای شما نخواهد داشت !مهم ترین موضوع در این بازی همکاری است نه رقابت ، دیگر لازم نیست برای آخرین ضربه جنگ و جدال داشته باشید یا برای طلای بیش تر رقابت کنید ،همه چیز در این بازی اشتراکی است تا شما بر روی همکاری تمرکز بیش تری داشته باشید و راهی برای نابود کردن دشمنان پیدا کنید.

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی چند نفره اکشن کامپیوتر Full Metal Furies جدید

مشخصات بازی   Full Metal Furies:

نام بازی : Full Metal Furies

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Cellar Door Games

منتشر کننده : Cellar Door Games

سبک بازی :اکشن ، چند نفره(Local Co op) ، ماجرایی ، نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Full Metal Furies

به روز رسانی :

96/11/21 آپدیت 1.0.4نسخه PLAZA اضافه شد
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *