دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Gears of War Ultimate Edition v1.10.0.0 – ElAmigos برای کامپیوتر

دانلود بازی Gears of War Ultimate Edition

این عنوان در سبک شوتر سوم شخص می باشد که توسط استودیو The Coalition بازسازی شده است و Microsoft آن را برای PC در سال 2016 منتشر خواهد کرد . بازی چهارده سال پس از روز اضطراری آغاز می شود . جایی که Locust Horde هجوم آورده و بسیاری از سربازان COG و مردم را کشته اند . آنها با این کار خود اعلام جنگ بر ضد بشریت را آغاز کردند .

Marcus Fenix یک سرباز سابق COG پس از آنکه به مدت چهار سال به علت ترک ارتش برای نجات پدر خود Adam Fenix در زندان بود آزاد شده و دوباره برای انجام ماموریتی خاص فراخوانده می شود . Dom مه نزدیکترین دوست مارکوس و یکی از سربازان COG می باشد او را در این مسیر همراهی می کند تا با گروه دلتا دیداری داشته باشند . این گروه به دنبال دستگاهی به نام “resonator” می گردند که می تواند جای “The Hollow” غارهایی که لوکاست ها در آن اقامت دارند را پیدا کند و همچنین می توانند “Lightmass Bomb” را منفجر کرده و با اینکار تمام Locust را از بین ببرند .

سایر توضیحات : مارکوس فنیکس به همراه متحدان خود دستگاه را پیدا می کنند ولی در این مسیر تلفات بسیاری می دهند از جمله رهبر گروه Kim که توسط یک حمله ی غافلگیرانه به وسیله ی ژنرال لوکاست ها فردی به نام RAAM کشته می شود در ادامه مارکوس وظیفه ی رهبری گروه را بر عهده می گیرد و ماوریت را ادامه می دهد.

دانلود بازی کامپیوتر Gears of War Ultimate Edition نسخه ی MERCS213

گیم پلی بازی Gears of War Ultimate Edition اولین بازی می باشد که سیستم کاور را اضافه کرده و بازیکنان باید با سیستم کاورگیری و حمله دشمنان را نابود سازند . در بازی تعداد بسیاری سلاح با قابلیت های متفاوت وجود دارد ولی سلاح اصلی بازی دارای اره ای در زیر آن می باشد که بسیار مناسب حمله از نزدیک می باشد . کارکترهای قابل بازی توانایی حمل دو سلاح اصلی به صورت همزمان , نارنجک و سلاح دوم همانند Snub Pistol را دارند.

سیستم ریلود سلاح ها به دو گونه می باشد اگر دکمه RB را زده و خطی تا وسط پر شود و دوباره دکمه را بزنید سلاحتان سریع تر پر خواهد شد ولی اگر از قسمتی خاص عبور کند و شما دکمه ی مورد نظر را بزنید این عمل کندتر انجام می گیرد . بازیکنان می توانند سلامت خود را از طریق کاور گری بهبود ببخشند ولی اگر میزان خسارت بسیار زیاد باشد کاری از دست شما بر نمی آید و باید منتظر دیگر افراد تیم باشید تا شما را ریکاور کنند . نسخه Ultimate Edition بازی Gears Of War بازسازی شده ی نسخه ی شماره ی یک این عنوان می باشد که در سال 2007 برای PC منتشر شد . بهبود گرافیک در این نسخه بسیار قابل توجه می باشد و از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود .

نام: Gears of War Ultimate Edition
حجم فایل: 52.7 گیگابایت
شرکت سازنده: The Coalition
تاریخ انتشار: August 25, 2015
نسخه: 0xdeadc0de
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: exe
پلتفرم: ویندوز
سبک بازی: سوم شخص، تیراندازی
منتشر کننده: Xbox Game Studios
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1402/10/24 آپدیت Gears of War Ultimate Edition v1.10.0.0 - ElAmigos اضافه شد.