دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gettysburg The Tide Turns نسخه UNLEASHED

بازی Gettysburg The Tide Turns روایتگر داستان بسیار زیبا و حماسه ای جنگ بسیار تعیین کننده و حساسی است که در طول جنگ های داخلی یا Civil War اتفاق افتاده است. این جنگ در حدود 150 سال قبل صورت گرفته و سربازهای بسیار زیادی در این راه خون خود را نثار کرده اند و حالا ما جای پای آنها می نهیم و باید برای ادای احترام به آنها نهایت تلاش خود را کنیم و خون آنها را زنده نگه داریم. در این بازی شما باید فرماندهی ده ها هزار نیروی مختلف نظیر سواره نظام، پیاده نظام و توپخانه را به عهده گیرید و برای پیروزی از آنها استفاده کنید. میزان قدرت و استقامت هر نیرو نیز منحصر به فرد است و باید برای این مسئله برنامه ریزی کنید. باید در نظر داشته باشید که پیروزی شما در اینجنگ به میزان مهارت شما برای بررسی اوضاع و حمله های شما بستگی دارد که این مسئله نیازمند توجه خاصی به مسائل مربوط به منطقه و جنگ است.

سایر توضیحات: بازی Gettysburg The Tide Turns یک بازی بسیار جذاب در سبک استراتژیک است که بر مبنای بازی های Turn-Based تولید شده است و شما باید برای حرکات خود طرح ریزی کنید. مکان های واقعی و مختلفی از جنگ دهه 1860 در این بازی برای شما در نظر گرفته شده که باید تمام تلاش خود را برای پیروزی انجام دهید. بازی Gettysburg The Tide Turns توسط شرکت Shenandoah برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Gettysburg The Tide Turns جدید

مشخصات بازی Gettysburg The Tide Turns :

نام بازی : Gettysburg The Tide Turns

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Shenandoah

منتشر کننده : Shenandoah

سبک بازی :استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Gettysburg The Tide Turns

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *