دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Gladiator School v1.0

Gladiator School یک بازی شبیه سازِ مدیریتیِ بسیار عمیق است  با کاراکتر ها و محیط هایی طنز آلود که به صورت دستی نقاشی شده اند.شما یک قطعه زمین به ارث یرده اید و تصمیم دارید  آموزشگاه گلادیاتوری خودتان را بر روی آن بنا کنید .حال باید مبارز استخدام کنید  و به آن ها دستور دهید تا سخت تمرین کنند . هر تصمیم شما اثر بسزایی خواهد داشت .چه سلاحی باید انتخاب کنند ؟چه مهارت هایی را باید یاد بگیرند ، این وظیفه ی شما است تا قبل از رفتنشان به میدان نبرد برای زنده نگه داشتن گلادیاتور ها و سرگرم کردن عموم آن ها را به بهترین نحو آماده کنید. گلادیاتور ها را از نزدیک تحت نظر قرار دهید ، اطمینان حاصل کنید به خوبی غذا می خورند ، سعی کنید آن ها را وفادار نگه دارید و بعضا کمی به آن ها خارج از باشگاه استراحت دهید چون ممکن است از کوره در بروند و مقابل شما بایستند.هدفتان آشکار است گلادیاتور های خودتان را در میدان نبرد پیروز ومشهور نگه دارید و تا آن جا که می توانید سکه به دست بیاورید .

سایر توضیحات :بازی Gladiator School به شما اجازه می دهد آموزشگاه گلادیاتوری خودتان را برپا کرده و مدیریتش کنید .مبارز به دست بیاورید و آن ها را برای مبارزاتی نمایشی آماده کنید ، شما باید نیاز ها ، حالات روحی ،برنامه  تمرینات و سلامت مبارزین خود را همواره در نظر بگیرید . از میان سلاح ها، مهارات و حملات احتصاصی متنوع آن که مناسب تر است را برای گلادیاتور های خود انتخاب کنید .شما می توانید با توجه به وفاداری گلادیاتور ها ان ها را درجه بندی کنید و وفادار تر ها را ارتقاء درجه بدهید.باید کارکنان و متخصصانی خبره استخدام کنید تا آموزشگاه خود را بهبود ببخشید .می توانید مبارزین خود را برای انجام قراردادها در معادن یا اسکله ها بفرستید .باید سخت تلاش کنید تا با دیگر آموزشگاه رقابت کنید و به صدر جدولِ لیگ صعود کنید  .حتی یک سیستم PermaDeath (مرگ دائم) برای درجه ی سختی بالاتر وجود دارد تا بازی هیجان بیش تری پیدا کند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک مدیریتی کامپیوتر Gladiator School جدید

مشخصات بازی   Gladiator School:

نام بازی : Gladiator School

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Raptor Claw Games

منتشر کننده : Raptor Claw Games

سبک بازی :استراتژیک ،مدیریتی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Gladiator School

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *