دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Goblins of Elderstone V6.1

Goblins of Elderstone  یک پیچش  منحصربفرد و پر هرج و مرج را به ژانر شهر سازی آورده است ، قبیله ی کوچک خودتان را پرورش دهید تا جایی که بتواند در مقابل دیگر نژاد ها از خودش ایستادگی نشان دهد و یا حتی ارباران را به چالش بکشد .بر هرج و مرج حاکم شوید و با غارت کردن دهکده ها یا سیاه چال ها ماشین جنگی گابلین ها را تقویت کنید .گیم پلی این بازی بسیار رضایت بخش و اعتیاد آور است تمامی نشانه های جالب بودنی که به آن فکر می کنید در این بازی وجود دارند در حالی که یک هرج و مرج منحصربفرد بر بازی حاکم است .کاراکتر های زیبا در کنار گرافیکی زنده و هنری از ویژگی های قابل توجه این بازی هستند.گیم پلی Goblins of Elderstone از عناوین و فرانچایزهایی همچون  Anno ، Banished،Stonehearth ،Rimworld و Settlers  الهام گرفته است .اما افسانه ای با اصالتِ مخصوص به خودش است .ما گابلین ها را دوست داریم و باور داریم که آن ها به خوبی در بازی های کامپیوتری مورد توجه قرار نگرفته اند، آن ها به یک شهرساز مخصوص به خودشان نیاز دارند ، ایده های بسیار خوبی در پشت این بازی برای اضافه شدن به این ژانر وجود دارند بنا بر این این ایده ها در حالت Early Access بازی در اختیاز شما قرار می گیرند.ما امیدوار هستیم شما نیز با این موضوع که گابلین ها همیشه خلافکار نیستند مواقت کنید و باور کنید که گابلین ها هم موجوداتی جالب هستند  البته شما می توانید بد بودن را برای آن ها در نظر بگیرید و آن ها را همان گونه که دوست دارید تغییر دهید .

سایر توضیحات :در بازی Goblins of Elderstone انتخاب با شما است ، می توانید از هوش وطبیعت اقتصاد دان خودتان استفاده کنید تا یک امپراتوری تجاری برای خودتان درست کنید . می توانید انتخاب شده ی الهی باشید که قبیله خودتان را با ایمانی که دارید به شکوه برسانید.می توانید یک فاتح باشید و بزرگی نیرو های گابلین خود را به دنیا نشان دهید. این قبیله ی شما است و موجودیتش به شما بستگی دارد .بازی دارای شهر سازی با حالت آزاد است ، گابلین ها زیاد نظم و ترتیب را دوست ندارند و خبری از ساخت و ساز به صورت Grid  دار نیست . گابلین ها سرکش اما خلاق هستند بنا بر این نتیجه ی ساخت و ساز شما آنچه است که خودشان دوست دارند اما گذرگاه ها و پل هایی مناسب همواره کنار سازه های شما ساخته می شوند تا از اتصال درست آن ها به هم اطمینان حاصل شود .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز استراتژیک کامپیوتر Goblins of Elderstone جدید

مشخصات بازی   Goblins of Elderstone:

نام بازی : Goblins of Elderstone

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Lost Goblin

منتشر کننده : Crytivo

سبک بازی :استراتژیک ، شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Goblins of Elderstone

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *