دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی کامپیوتر Grav Blazer

Grav Blazer یک بازی آرکید و شوتر فضایی است که تمرکز منحصربفردی بر روی  گیمپلی اکشن و سریع دارد .بازیکنان مراحلی را تجربه می کنند که به صورت اتفاقی یا Procedurally  Generated ( در محاسبات Procedural Generation یک شیوه از تولید اطلاعات به صورت الگوریتمی است که بر خلاف تولید دستی  می باشد و اغلب به آن تولید تصادفی نیز می گویند) خواهند بود . برای پشت سر گذاشتن یک بخش تمامی پایگاه ها باید نابود شوند ، هر پایگاه به صورت مداوم سفینه درست می کند و از خود دفاع می کند و قدرت و توانایی این سفینه ها بر اساس بخشی است که شما در آن قرار دارید .شلیک هایِ بر اساسِ مهارت  ، Power Attack های چرخشی ، مراحلی که به مرور سخت تر می شوند و مراحلِ تولید شده یِ تصادفیِ پایان ناپذیر برخی از خصوصیات این بازی هستند .

سایر توضیحات : اگر از طرفدار بازی های Space Shooter هستید این بازی در این سبک با گیمپلی تمامی نا پذیر و غیر قابل پیش بینی جذابیتی مثال زدنی برای شما خواهد داشت ، این بازی گیمپلی سریع و مهیجی را به صورت بی پایان برای شما رقم خواهد زد ، مراحل بازی هیچ وقت تمام نمی شوند در حالی که درجه ی سختی به مرور افزایش پیدا می کند .مهارت های مخصوصی برای تبدیل بازی به یک صحنه ی اکشن در نظر گرفته شده تا لذت بازی حتی بیش تر شود .گرافیکی رنگارنگ در فضا ! این بازی نورپردازی هایی زیبا و رنگارنگ را  با گیمپلی سریع خود ترکیب می کند چیزی که طرفداران این سبک از بازی را مجذوب خود می کند ، شما می توانید هرچقدر که می خواهید در این بازی وقت بگذرانید ، یک گیمپلی سریع و هر بار متفاوت تر باعث می شود تا شیفته ی این بازی شوید ! Grave Blazer به گونه ای طراحی شده که هر فردی می تواند از آن لذت ببرد خواه یک بازیکن حرفه ای باشید یا بازیکنی تازه وارد این بازی برای هر فردی جذاب خواهد بود .

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*

Grav.Blazer.www.download.ir.Screen

مشخصات بازی Grav Blazer :

نام بازی : Grav Blazer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار :2017

شرکت سازنده : Ripknot Systems

منتشر کننده : Ripknot Systems

سبک بازی : اکشن ، غیر خرفه ای ، Space Shooter، آرکید

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

 

GRAV BLAZER

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *