دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Grim Tales The Bride بهمراه تمام آپدیت ها

خواهر شما تنها شخصی می باشد که در دنیا به شما نزدیک است و رابطه شما و خواهرتان زبانزد خواص و عام است . شما از کودکی یار و یاور خواهرتان بوده اید و در کنار یکدیگر و با تکیه به بکدیگر بزرگ شده اید ، در سال های جوانی و نوجوانی نیز خواهر شما دوست صمیمی شما بوده است . به همین دلیل هنگامی که خواهر شما تصمیم به ازدواج گرفت شما احساس نگرانی کردید و شروع به تحقق در رابطه با تمامی افراد نزدیک و دور داماد کردید . حال اما با تمام توجه های ویژه ای که شما به خواهر خود داشته اید او در شب ازدواجش به طور عجیبی ناپدید شده است افراد حاظر در این مراسم فکر می کنند که خواهر شما کشته شده و یا در دریاچه کنار محل عروسی غرق شده است ، اما جسد خواهرتان پیدا نشده است ، شما باید بدنبال خواهرتان بگردید و او را پیدا کنید .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Grim Tales The Bride یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Elephant Games ساخته شده است . این بازی به سبک بازی های اشاره و کلیک کلاسیک ساخته شده است و تمرکز اصلی آن بر روی بخش داستانی می باشد . شما باید با جست و جوی دقیق تمامی مناطقی که خواهر شخصیت اصلی بازی در آنجا حظور داشته است و همچنین یافتن سرنخ هایی از کسانی که در این کار سهیم بوده اند پرده از اسرار این حادثه بردارید . بازی رایانه ای Grim Tales The Bride در تاریخ 15 سپتامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 60% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Grim Tales The Bride

مشخصات بازی Grim Tales The Bride :

نام بازی : Grim Tales The Bride

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Elephant Games

منتشر کننده : Elephant Games

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Grim Tales The Bride

  • 1 replies
    1. مهدی says:

      سلام.. این بازی رو من دانلود کردم به اشتباه یک عنوان دیگه هست به اسم Grim Tales 12 Graywitch CE
      و بازی Grim Tales The bride به کل با این فرق داره و عنوان دیگه ای هست از این سری

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *