دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر GUILTY GEAR Xrd REVELATOR نسخه CODEX

چالش ، قدرت و نشان دادن برتری از اولین خسیسه های انسانی می باشد ، تمامی انسان ها در باطن خود به برتر بودن خود و متفاوت بودن خود می اندیشند . این طرز تفکر و جذاب بودن آن برای انسان ها باعث وارد شدن آن به دنیای تفریح و سرگرمی شده است . در طول سال فیلم ها و سریال های متفاوتی با این مذمون ساخته می شوند که در آن شما شاهد برتری شخصیت اصلی از لحاظ فیزیکی و ظاهری می باشید . موفقیت های بی نظیر این سبک فیلم ها باعث ایجاد یک سبک جدید در سال های اولیه صنعت بازی سازی شد . سبک مبارزه ای که یکی از محبوب ترین و چالش برانگیزترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای می باشد نتیجه این طرز تفکر می باشد . در طول سالیان متمادی بازی های بسیاری در این سبک منتشر شده است ، مانند سری Mortal Kombat و Takken اما هیچ کدام از این بازی ها جذابیت و عمق بازی رایانه ای GUILTY GEAR Xrd REVELATOR را در شخصیت پردازی و داستان سرایی نداشته اند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای GUILTY GEAR Xrd REVELATOR یکی از جذاب ترین و متفاوت ترین بازی های مبارزه ای می باشد که تا به امروز ساخته شده است . نوع چند ضرب های پیچیده و در عین حال ساده و جذاب این بازی در کنار شخصیت های جذاب این بازی که هرکدام به نوعی چندضرب های مخصوص به خود و درخور شخصیت خود را دارند باعث شده است که بازی رایانه ای GUILTY GEAR Xrd REVELATOR یکی از بی مانند ترین بازی های مبارزه ای سال 2016 باشد . بازی رایانه ای GUILTY GEAR Xrd REVELATOR در تاریخ 14 دسامبر 2016 توسط استودیوی بازی سازی Arc System Works منتشر شده و موفق به کسب نمره 97% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*      دانلود بازی کامپیوتر GUILTY GEAR Xrd REVELATOR نسخه CODEX

مشخصات بازی GUILTY GEAR Xrd REVELATOR :

نام بازی : GUILTY GEAR Xrd REVELATOR

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Arc System Works

منتشر کننده : Arc System Works

سبک بازی : اکشن – مبارزه ای

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

GUILTY GEAR Xrd REVELATOR

  • 11 replies
    1. علی says:

      سلام خسته نباشید این بازی یه نسخه قدیمیتری هم داره با پسوند XX . که این نسخه هه یه dlc هم داشت که پسوندش این بود xxz که در اون کارکتر آ نو وان آخرین شخصیتی بود ک باید شکست میخور و چهار تا کارکتر بیشتر هم داشت . من این دی ال سی رو گشتم اما اکثر سایتا به دستور وزارت ارشاد لیناشون برداشته شده لطفا نسخه قدیم این بازی و اون دی ال سیش رو هم قرار بدید.ممنون از سایت خوبتون.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *