دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Guns Gore and Cannoli 2 نسخه RELOADED و SiMPLEX + آخرین آپدیت

به دهه 1940 خوش آمدید . اروپا بخاطر جنگ به چندین بخش تقسیم شده است ، ایالات متحده آمریکا در حال آماده شدن برای نبرد است . اینبار کمی فراتر رفته اند ، چیزی بیش از استاندارهای Vinnie . آمادگی خود را برای رفتن به جنگ پس از کشف تکان دهنده در مورد آنچه که در مرحله آخر قتل عام Thugtown نسخه اول اتفاق افتاد ، اعلام کنید . درست در زمانی که شما فکر می کنید که کارتان به پایان رسیده است ، ما دوباره شما را می کشیم . جنگ 1944 در اروپا به مرحله نهایی خود می رسد . 15 سال از زمانی که وینی از زندان Thugtown جان سالم به در برد ، می گذرد .

سایر توضیحات : Guns Gore and Cannoli 2 یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی های Crazy Monkey Studios و Claeysbrothers طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Crazy Monkey Studios برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . اما در حال حاضر ، برخی از پایان ها شروع به خزیدن از گذشته می کنند و باعث می شوند تا بار دیگر وینی به میدان جنگ اروپا در جنگ جهانی دوم وارد شود . پیدا کردن کسی که ونی را مانند یک سگ تعقیب می کند و همه دوستانش را به دشمنان تبدیل کرده است . Guns, Gore & Cannoli 2 داستان غنی و جذاب گانگستر نسخه اول را ادامه می دهد و شامل تمام اقدامات سریع شما می شود که دوست دارید ، ما بهترین ها را حتی بهتر از گذشته ساخته ایم .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Guns Gore and Cannoli 2 Center

مشخصات بازی Guns Gore and Cannoli 2 :

نام بازی : Guns Gore and Cannoli 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Crazy Monkey Studios و Claeysbrothers

منتشر کننده : Crazy Monkey Studios

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Guns Gore and Cannoli 2

به روز رسانی :

1397/07/08 v1.0.8 نسخه SiMPLEX اضافه شد.
  • 12 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *