دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hard Helmets نسخه SKIDROW

خود را برای یک چالش نابرابر آماده کنید ، رویارویی با ارتش دشمنان که توسط پلیری دیگر کنترل می شود ، استراتژی خود را برای حمله و دفاع انتخاب کرده تا بتوانید از تمام امکاناتی که در اختیارتان قرار دارد به بهترین نحو در زمان واقعی جنگ استفاده کرده و از مواضع خود دفاع کنید . شما می توانید انواع مختلف نیروهای نظامی ، وسایل نقلیه پشتیبانی ، پرتاب موشک و بسیاری موارد دیگر را در بازی بکار گیرید . استراتژی مناسب ، کلید گرفتن پرچم دشمن و رسیدن به پیروزی است . شما گروهی از سربازان را کنترل می کنید که در جنگ شرکت می کنند و می تواند حرکت کنند و بخشی از بازی باشند . شما به عنوان فرمانده نیروی نظامی قادر به دادن دستورات به سربازان و حمایت ویژه از آنها در میدان نبرد توسط چتربازان خواهید بود .

سایر توضیحات : Hard Helmets یکی از بازی های سبک اکشن ، استراتژیک و ماجرایی است که توسط کمپانی Ingenio Contenido Digital طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . علاوه بر این ، شما می توانید از تعهد جنگی برای بهبود اسلحه خود استفاده کنید یا تعیین کنید که آیا ترجیح می دهید یک حمله دوربرد داشته و از یک تک تیرانداز استفاده کنید و یا موشک های خود را به مواضع دشمن پرتاب کنید . اگر به اندازه کافی شجاع هستید ، بازی این اجازه را به شما می دهد تا در درگیری های رودررو شرکت کنید . سفارشی کردن نیروی نظامی یکی از ویژگی های بازی است که این امکان را فراهم میسازد تا قدرت خود در نبردها را به نمایش گذارید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

مشخصات بازی Hard Helmets :

نام بازی : Hard Helmets

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Ingenio Contenido Digital

منتشر کننده : Ingenio Contenido Digital

سبک بازی : اکشن ، استراتژیک و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hard Helmets

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *