دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Harvest Life v1.5.6

با چالش های زندگی روستایی و مزرعه داری روبرو شوید ، توانمندی خود را در کشاورزی به نمایش بکشید و به بهترین کشاورز محصولات ارگانیک در منطقه تبدیل شوید .پدربزرگ شما مزرعه ای کوچک برای شما به ارث گذاشته است ، اگر دست نجنبانید این مزرعه عینا با خاک یکسان می شود، آیا بی خیال این مزرعه می شوید یا اینکه آستین بالا می زنید و مزرعه ی خودتان را به اوج میرسانید ؟Harvest Life یک بازی متعادل است که از ترکیب بازی های مزرعه داری و مدیریت زمان  حاصل شده است  شما در یک روال روزانه با تصمیماتی سختی رویارو می شوید ، به هر حال باید بر روی زمین های منطقه زراعت کنید و از دام های خودتان به خوبی مراقبت کنید .اما نگذارید این محیط شما را گول بزند ! در اعماق جنگل ها گرگ هایی هستند که به دنبال موقعیتی مناسب برای حمله کردن به مزرعه ی شما می گردند.برای گسترش مزرعه شما باید محصولات خودتان را با قیمتی سود آور به فروش برسانید.البته روستاییان  میزان رضایتمندی خودشان را به شما نشان خواهند داد .

سایر توضیحات :Harvest Life یک بازی شبیه ساز مزرعه داری بسیار سرگرم کننده است . شما می توانید مزرعه خودتان را با خریدن حیوانات و زراعت گسترش دهید . برای پیروزی در این بازی باید مهارت های خودتان را به عنوان یک مزرعه دار ارگانیک ثابت کنید .با چالش های سرگرم کننده ای که بر سر راهتان قرار می گیرند رویارو شوید و با سعی و تلاشی که دارید بر ان ها چیره شوید.

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی مدیریت مزرعه کامپیوتر Harvest Life جدید

مشخصات بازی   Harvest Life:

نام بازی : Harvest Life

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : bumblebee

منتشر کننده : rokaplay prime

سبک بازی :شبیه ساز ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Harvest Life

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *