دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Heavily Armed نسخه PLAZA

داستان بازی Heavily Armed از این قرار است که در آینده ای بسیار نزدیک یعنی سال 2043، هوش مصنوعی و پیشرفت های نرم افزاری باعث شده تا صنعت شبیه سازی انسان و ربات های انسان نما پیشرفت های بسیار چشمگیری کنند و این تغییرات باعث تحول دنیا شده است. شما در حالی در یک زندان از خواب بیدار می شوید که هیچ نظری راجع به چگونگی ورود خود به این مکنا ندارید و حتی یک خاطره نیز به یاد نمی آورید. شما به عنوان یک ربات بازتولید شده اید اما خاطرات و مسائل انسانی در شما وجود دارند و این مسائل باعث می شوند تا کیفیت رباتی شما کمی کاهش پیدا کند و کمی احساس در کارهای شما دخیل شود. در پی جستجوی گذشته و جواب سوال های بی شمار خویش، شما باید در این شهر جرم زده به کند و کاو بپردازید، جایی که توسط یک امپراطوری بسیار ظالم اداره می شود. در بازی Heavily Armed شما همه چیز دارید، قدرت بدنی، اسلحه های مختلف، هوش بسیار زیاد و … و با استفاده از این نقاط قوت باید به دنبال گذشته خود باشید و جواب های مناسب را برای ابهامات خود بیابید.

سایر توضیحات: بازی Heavily Armed یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن و نقش آفرینی است که به شما امکان می دهد تا قوه کنجکاوی خود را با دیگر تمایلات خود در هم بیامیزید و سعی کنید تا به عنوان یک ربات، به سوالاتی پاسخ دهید که قسمت انسانی شما آنها را خلق کرده اند. در این بازی اکشن بدون شک ماجراجویی های بسیار زیادی در انتظار شما هستند که باید در یک محیط بسیار جذاب با آنها روبرو شوید. بازی Heavily Armed توسط دو استودیو بازی سازی به نام های Figurehead Studios و CRASS Studios برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و توسط شرکت CRASS Infotech به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

بازی Heavily Armed جدید

مشخصات بازی Heavily Armed :

نام بازی : Heavily Armed

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Figurehead Studios , CRASS Studios

منتشر کننده : CRASS Infotech

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Heavily Armed

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *