دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hector Badge of Carnage

بازی Hector Badge of Carnage در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Straandlooper ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . شما در این بازی در نقش یک کارگاه زبده و کار بلد به نام Hector می باشید او در کار خود بسیار سخت کوش و دقیق می باشد و در یک شهری بزرگ در خارج از بریتانیا زندگی می کند . در بازی Hector Badge of Carnage غرق در خشنوت و فساد و خفقانی هستید که شهر دچار ان شده است . در مجموع این بازی شامل 3 قسمت می باشد در قسمت اول که We Negotiate with Terrorists نام دارد هنگامی که یک بحران گرگان گیری در مرکز Clappers Wreake رخ می دهد هکتور باید تصمیم خود را بگیرد که درخواست تروریست ها را انجام دهد یا اجازه دهد تا گرورگان کشته شود . او هنوز درگیر تصمیمات و حصار خود می باشد در قسمت دوم که Senseless Acts of Justice نام دارد شما در حال شکار یک بیمار روانی می باشید هکتور در این مسیر پیدا کردن بیمار روانی سرنخ های مختلفی پیدا می کند که او را غرق در تفکر فرو می برد و در نهایت قسمت سوم و پایانی Beyond Reasonable Doom نام دارد آیا شما قادر خواهید بود تا از مرگ فرار کرده و به Clappers Wreake برگرید و آن را از انقراض نجات دهید ؟

مشخصات بازی :

نام بازی : Hector Badge of Carnage

نام بازی (فارسی) : هکتور نشان قتل و عام

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2011

شرکت سازنده : Straandlooper

منتشر کننده : Straandlooper

سبک بازی : ماجراجویی

  • 11 replies
    1. مسیحا says:

      سلام
      نصبش چطوریه؟
      بعد از اکسترکتش یک فایل هست که نوشته روش game اونوکه اکسترکت می کنم فایل اجرایی ظاهر میشه و بعد روی آیکون بازی کلیک می کنم اتفاقی نمی افته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ دادن
      • حسین says:

        آقا شما تو یه فولدر اون محتویات game که زیپ شدست رو بزیر و اون فولدر به نام pack رو هم توش کات کن ! اجرا میشه.ولی مشکل من اینه که این بازی موسیقی و صدای محیط حذف شده ازش و فقط دیالوگاش هست و کیفیت ویدئو هاشم خیلی بده.لطفا مشخصات بیشتری از نوع نسخه ای که قرار میدین بنویسین در سایت که ما بدونیم چه چیزهایی حذف شده.

        پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        با ماوس به سمت پاییت صفحه آمده سپس در سمت راست بالای صفحه لینک سبز رنگی مشاهده می کنید

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *