دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hegemony III The Eagle King نسخه CODEX + آپدیت 3.3.5

بیش از دو دهه از سلطه رومیان بر سرزمین های باستانی ایتالیا می گذرد اما پادشاهان رومی سیری ناپذیر هستند و اینبار سعی دارند بر سواحل جنوبی یونان تسلط یابند . پادشاهی جوان و بلند پرواز مسئولینت این لشگرکشی را برعهده می گیرد , Pyrrhus عقاب Epirus , نام شخصیتی که برای رسیدن به شکوه هرلحظه را فرصتی ارزشمند می داند . نیروهایش را سازماندهی کرده و بادبان ها را به سمت مقصد تنظیم می کند . فالانژیت از مقدونیه ، سواره نظام تسالی و ارتش فیل ها از مصر هرکدام نیروهای مرگباری هستند که قرار است توانایی های Pyrrhus را در میدان نبرد به چالش بکشند .

سایر توضیحات : Hegemony III: The Eagle King یکی از بازی های سبک استراتژیک و شبیه ساز است که توسط کمپانی Longbow Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . کسب پیروزی هزینه بالایی دارد و جاه طلبی Pyrrhus تمامی نخواهد داشت . او هرگز قصد عقب نشینی ندارد و تا زمانی که امپراتوری جدید خود را در سرزمین مورد نظر برپا نسازد , دست از جنگ و کشتار نخواهد کشید . اولین سناریویی را که در این نسخه تجربه می کنید , The Eagle King نام دارد , امپراطوری که سعی دارد جهان را به زیر سلطه خود درآورد . نقشه بازی بسیار گسترده می باشد و بیش از 20 شهر و ده ها جناح جدید را در خود جای داده است . بازی از سیستم مکانیکی جدید برخوردا می باشد و این امکان را به شما می دهد تا به راحتی کنترل نیروهای خود را در نبردهای دریایی به دست گیرید .

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Hegemony III: The Eagle King نسخه CODEX

مشخصات بازی Hegemony III: The Eagle King :

نام بازی : Hegemony III: The Eagle King

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Longbow Games

منتشر کننده : Longbow Games

سبک بازی : استراتژیک و شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hegemony III The Eagle King

به روز رسانی :

1396/05/29 آپدیت 3.3.5 اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *