دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Heroes Never Die

Heroes Never Die نسل بعدی بازی های شوتر بشمار می آید که توسط موتور بازیسازی Frostbite خلق شده است . در این نسخه شاهد هر دو حالت ساده و VR خواهیم بود . اگر بازی را بوسیله عینک های مجازی VR تجربه کنید مطمئنا یک ماجراجویی غیر معمول را مشاهده خواهید نمود و در غیز این صورت حالت معمولی می تواند یک تجربه لذت بخش از کل بازی رابرای شما به ارمغان آورد . گیم پلی 5 تا 10 ساعت به طول می انجامد و زمان مهم ترین چیز در این بازی است . قهرمانان باید ارزش زمان را درک کنند , موانع را پشت سر گذارند و هرچه بیشتر زمان را برای خود ذخیره سازند . قهرمانان می توانند هیولاها را شکار کنند ، مهارت ها را یاد بگیرند و از سلاح های مختلف که سبک های مختلفی دارند , استفاده نمایند . بازی دارای یک جدول جهانی می باشد بنابراین سعی کنید برای رسیدن به نمره بالا تمام تلاش خود بکار گیرید . داستان اصلی در اواسط قرن نوزدهم روایت می شود , کلیسای سیاه یک حادثه وحشتناک را به وجود آورده و تمام دنیا را تاریکی و جنون , فرو برده است .

سایر توضیحات : Heroes Never Die یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی FrostbiteGames طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما به عنوان یک قهرمان باید با استفاده از مهارت های مختلف هر کاراکتر به مصاف دشمنان بروند و از چنین فاجعه بزرگی جلوگیری نمایند . در طول این دوره بازی این اجازه را به شما می دهد تا توانایی قهرمانان را ارتقا دهید . بازی شامل یک حالت گیم پلی عمیق است علاوه بر این , بازی شامل انواع مختلف هیولاها ، سبک غنی و ده ها مهارت جالب ارتقا یافته می باشد . برای پیدا کردن بهترین مسیر و استراتژی باید پیرامون خود را با دقت بالایی مشاهده نمایید .  مطمئنا بازیکنان می توانند با تکیه بر سلاح ها و مهارت های قهرمانان به اهداف مختلفی دست پیدا کنند اما سیستم حمله پیچیده بوده و با کمی تمرین می تواند بر آن تسلط پیدا نمود . طبق گفته سازندگان بازی به زودی DLC های جدیدی منتشر خواهد شد نقشه های جدید ، هیولاهای جدید ، مهارت های جدید ، قهرمانان جدید و حالت های جدید را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Heroes Never Die

مشخصات بازی Heroes Never Die :

نام بازی : Heroes Never Die

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : FrostbiteGames

منتشر کننده : FrostbiteGames

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Heroes Never Die

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *