دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر History2048

بازی 2048 در ابتدا توسط Cirulli در یک پروژه آخر هفته تولید شد! او در ابتدا در نظر داشت تا میزان مهارت خود را در تولید یک باز از ابتدا تا انتها مجک بزند اما زمانیکه در بازی او با بیش از 4 میلیون بازدید در کمتر از یک هفته روبرو شد بسیار شگفت زده شد چرا زمان زیادی برای این بازی نگذاشته بود. در یک مصاحبه ، Cirulli  بیان کرد که قصد کسب درآمد از چیزی که او اختراع نکرده ندارد و در یک روز بسیار جالب در سال 2014 یک نسخه رایگان از این بازی را برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر کرد. لازم به ذکر است که این بازی یک موفقیت بسیار بزرگ بود چرا که در روزنامه وال استریت ژورنال نیز از او مصاحبه ای چاپ شد. از آنجاییکه سورس کد این بازی در اختیار عموم قرار داشت، شرکت های مختلفی اقدام به تولید و بهبود این بازی از زوایای مختلفی کردند. یکی از این عناوین بازی History2048 که سعی دارد تا با استفاده از ایده های تاریخی به گیمرها فضای جدیدی را عرضه کند که در آن شما با موارد تاریخی بسیار زیادی روبرو می شوید و روند سیر انسان های در قرون مختلف را مشاهده می کنید.

سایر توضیحات: بازی History2048 یک بازی بسیار جذاب فکری با الگوریتم و روشی بسیار آشنا است که از لحاظ گرافیکی بهبود بسیار زیادی پیدا کرده است. در این بازی شما با روند پیشرفت انسان ها مواجه می شوید. در این مسیر مواجهه پادشاهان مختلف و نیز سرداران جنگی بسیار معروف در طول اعصار از جذابیت های بازی است و می تواند این بازی را از روند کلیشه ای آن خارج کند. بازی History2048 توسط شرکت purplElephant برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود History2048 جدید

مشخصات بازی History2048 :

نام بازی : History2048

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : purplElephant

منتشر کننده : purplElephant

سبک بازی : استراتژیک – فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

History2048

  • 2 replies
    1. مصطفی says:

      ببخشید لینک دانلود و چک کنید.زمانی که روش کلیک میکنیم میره به صفحه اصلی سایت…

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *