دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Hob – PC + تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

همان تیمی که بازی های زیبای Torchlight و Torchlight II را پدید آورد اکنون با عنوانی جدید به نام HOB طرفداران را باری دیگر سرگرم خواهد کرد . HOB نام یک بازی پر جنب و جوشِ اکشنِ ماجراجویی است که در دنیایی خیره کننده در عین حال بی رحم و آشفته قرار دارد .در حالی که بازیکنان در دنیایی پر رمز و راز غرق می شوند ، سیاره ای را در معرض خطر پیدا می کنند ، آیا می توان این سیاره را نجات داد یا اینکه در هرج و مرج غرق خواهد شد ؟

سایر توضیحات : روایتی بی کلام ! آنچه از بازی می فهمید همه به صورت تجربی خواهد بود  هیچ متن یا دیالوگی در بازی وجود نخواهد داشت . داستان این بازی هنگامی مشخص می شود که سیاره راز آلود را اکتشاف می کنید و با موجودات عجیب و غریبِ ساکن در این سیاره تعامل پیدا می کنید ، دنیای بازی را با حل کردن پازل ها و بهبود بخشیدن سیاره تغیر دهید ، محیط این سیار در مقابل چشمان شما تغیر می کند در حالی که نواحی جدیدی را برای ماجراجویی بوجود می آورد ، از قلاب استفاده کنید ، مشت بزنید  و در دنیای بازی غرق شوید  در حالی که از دست های مکانیکی خود برای حمل و نقل و مبارزه استفاده می کنید ، بازی به صورت جهان باز (Open World) می باشد پس می توانید  هرچقدر که دوست دارید این دنیای عجیب غریب و خیره کننده را اکتشاف کنید و به ماجراجویی بپردازید ، خرابه های قدیمی را اکتشاف کنید و با ارواح ساکن در آن ها دوست شوید ، با موجودات سرکشی که در معرض انقراض هستند مبارزه کنید ، این بازی با گرافیکی بسیار خوشگل و فانتزی در کنار انیمیشن هایی روان و گیمپلی مهیج ، داستان را به صورت تجربی بیان می کند ، این باعث می شود شما تجربه ای عمیق از آنچه بازی Hob ارائه می کند داشته باشید در حالی که حتی یک کلمه یا دیالوگ در بازی وجود ندارد ، بدون شک این نوع روایت تجربه ای جدید برای شما خواهد بود ، این چیزی است که بازی Hob پیشنهاد می کند گرافیکِ فانتزی بسیار زیبا در کنار گیمپلی مهیج و اکشن در حالی که ماجراجویی هایی هیجان انگیز در انتظار شما هستند !

دانلود بازی جدید Hob

 

مشخصات بازی Hob :

نام بازی : Hob

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Runic Games

منتشر کننده : Runic Games

سبک بازی : اکشن ، ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hob

به روز رسانی :

1396/09/03 نسخه جدید GoG اضافه شد.
  • 2 replies
    1. محمد says:

      با سلام و تشکر از سایت خوبتون
      لطفا نسخه کرک شده بازی های red dead redemption و plants vs zombies : garden wafare 2 و overwatch رو هم قرار بدید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *