دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hold your houses نسخه PLAZA

آیا تا بحال این موقعیت برای شما پیش آمده است که شخصی با هدف سرقت وارد خانه شما شود و شما برای دفاع از خود و خانه تان هیچ سلاحی در اختیار نداشته باشید ؟ hold your houses با شبیه سازی چنین موقعیتی قصد دارد شما را درگیر ماجرایی جذاب و پرهیجان نماید , روایتی که پایانش نامعلوم است . در بازی طیف گسترده ای از سلاح ها در اختیارتان قرار می گیرد که با استفاده از آنها می توانید به حساب سارقان برسید البته سارقان نیز آنچنان تازه کار نیستند و از مهارت های کافی برخوردار می باشند و همچنین سلاح هایی از جمله تپانچه و تفنگ در اختیار دارند که هرلحظه جان شما را تهدید می کند .

سایر توضیحات : Hold your houses یکی از بازی های سبک اکشن و استراتژیک است که توسط کمپانی WhackAKey Games طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . در صورتی که بتوانید هرماموریت را با موفقیت به پایان رسانید بازی این اجازه را به شما می دهد تا سلاح های جدید باز کرده و به تجهیرات مدرن دسترسی پیدا نمایید . در کنار سلاح , یسکری موانع مانند بسته بودن درها می تواند از سرعت عمل سارقان بکاهد و زمان کافی برای دستگیری آنها در اختیارتان قرار دهد . Hold your houses دارای 5 نقشه منحصر به فرد می باشد که هرکدام دارای ویژگی های مخصوص بوده و پلیر در هر نقشه فضایی متفاوت را تجربه می کند . خود را برای نبردی سخت آماده کنید زیرا هر 30 ثانیه یک سارق وارد حریم خصوصی شما می شود و یک شلیک می تواند کار شما را به پایان رساند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Hold your houses نسخه PLAZA

مشخصات بازی Hold your houses :

نام بازی : Hold your houses

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : WhackAKey Games

منتشر کننده : WhackAKey Games

سبک بازی : اکشن و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Hold your houses

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *