دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Home Wars v1.027

آیا از حشرات و علف های هرز بیزارید ؟دیدن ان ها شما را آزار می دهد ؟ایا می خواهید از روی زمین ناپدید شوند ؟خوب است !این بازی برای شما ساخته شده است!در بازی Home Wars شما نقش فرمانده ی لشکر سربازهای اسباب بازی را ایفا می کنید و هدفتان نجات خانه از حشرات مزاحم است ،ویژگی منحصربفرد بازی به شما اجازه می دهد به هر واحدی که نگاه کنید خیلی سریع به مد اول شخص رفته و در نقش آن واحد ایفای نقش کنید در حالی که ضربات شما بیش تر به دشمنان آسیب می زند. دو فاز و مد متفاوت در بخش تک نفره وجود دارد مد دفاع از خانه که شما بایدپایگاه خود را مدیریت کنید ، نیرو های جدید اختیار کنید ،مهمات بخرید ، دشمنان را جاسوسی کنید ، نیرو های جدید باز کنید و بهترین حرکات را برای لشکرتان پیش بینی کنید .مد دوم که مبارزه ای است  به شما اجازه می دهد در یک گیم پلی اکشن به صورت آنی شرکت کنید و به طور مستقیم با دشمنان روبرو شوید .

سایر توضیحات : حشراتِ بازی Home Wars تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا تمامی ذخایر غذا را جمع آوری کنند ، آن ها از غذا استفاده می کنند تا دسته های جدیدی از حشرات مرگبار بوجود بیاورند یا لانه های خود را تکامل دهند ، از طرف دیگر شما باید منابع مناسبی دریافت کنید و لشکری ایجاد کنید که توانایی مبارزه با آن ها را دارد ،از سربازان زبده ،وسایل نقلیه زرهی ،توپخانه های قدرتمند و هواپیماهای مرگ بار استفاده کنید تا هر چیزی که بیش تر از چهار پا دارد را نابود کنید،به علاوه شما می توانید سازه های تدافعی ایجاد کنید تا از اهداف حساس مثل مناطق مرزی ، کامیون ها و جعبه های ذخایر محافظت کنید .حملات دشمنان را اتاق به اتاق خنثی کنید . در سه نوع ماموریت اصلی وماموریت های ثانویه به مبارزه کردن بپردازید ، به کاروان های دشمنان حمله کنید ، از ماهواره ها در جنگ های شدید هوایی دفاع کنید ، از نیرو های شناساییِ محاصره شده مراقبت کنید و از سلاح های قدرتمند استفاده کنید تا در جنگ پیروز شوید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی Home Wars جدید

مشخصات بازی Home Wars:

نام بازی : Home Wars

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Insane Dreamers

منتشر کننده : Insane Dreamers

سبک بازی :اکشن ، استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Home Wars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *