دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Homebrew Patent Unknown

Homebrew یک بازی مبتنی بر یادگیری است که سعی دارد مهارت های  حل مساله و نحوه تفکر شما را به چالش بکشد. خلاقیت، کلید موفقیت در این بازی است. بازی معتقد است که محدودیت های ذهنی می تواند مانع ساخت تجهیزات جدید شود و در پایان بازی نیز این موضوع را ثابت می کند. اگر شما به دنبال یک بازی هستید که در آن بتوانید خلاقیت خود را رشد دهید، رویکرد جدیدی نسبت به محیط اطاف پپیدا کنید و زمان خود را برای جستجو در مورد راه حل های جدید صرف کنید، Homebrew قادر است تمام نیازهای شما را بزطرف کند.

سایر توضیحات : Homebrew Patent Unknown یکی از بازی های سبک اکشن و شبیه ساز است که توسط کمپانی Copybugpaste طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . شما خالق هستید و قدرتمند. شما می توانید کنترل انواع دستگاه های ورودی را تحت نظر بگیرید، هیچ اندازه یا محدودیتی وجود ندارد و همه قطعات قابل تنظیم هستند. علاوه بر این گرمایش و یک تیونر خودرو پویا با قابلیت های اشکال زدایی نیز در اختیار شماست. بازی علاوه بر بخش تکنفره، از حالت مولتی پلیر نیز پشتیبانی می کند و در آن می توانید با سایر دوستانتن به رقابت بپردازید . در کارگاه چرخی زده و سعی کنید وسیله شبیه به وسایل نقلیه دیگری که برخی از بازیکنان ان را ساخته اند، شما خلق کنید. جهان دارای یک چرخه پویای روز و شب است و به اندازه کافی بزرگ برای تست هر نوع وسیله نقلیه از جمله قایق، هواپیما، دستگاه های صوتی، اتومبیل و موارد دیگر.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Homebrew Patent Unknown Center

مشخصات بازی Homebrew Patent Unknown :

نام بازی : Homebrew Patent Unknown

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Copybugpaste

منتشر کننده : Copybugpaste

سبک بازی : اکشن و شبیه ساز

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Homebrew Patent Unknown

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *