دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hunahpu way of the Warrior

پیرهای قبیله داستانی تعریف می کنند که دنیای قبلی در یک سیل عظیم نابود شده است. زمانیکه آسمان به زمین آمده و نور و روشنایی از بین رفته است. پس از این اتفاق یک فاصله زمانی میان دو دنیا وجود داشته است که در آن سحر و جادو حکمفرمایی می کرده است. این زمان مصادف بوده با به دنیا آمدن دوقلوهای سازنده قبلی دنیا! پس از بزرگتر شدن این دو نوزاد، آنها به دنیای زیر زمین یعنی دنیای Xibalba فرا خواهنده می شوند. این دو مدتی شکنجه می شوند و پس از آن اعدام می شوند. اما دختر Xibalba، یعنی Lady Blood، به طور جادویی از سر یکی از این دو جنگجو یعنی God of Maize حامله می شود. این زن از آن محل طرد می شود. پس از مدتی یک جفت دوقلو به نام های Hunahpu و Xbalanque به دنیا می آورد. این دو مدت های بسیار زیادی به کارهای پهلوانی مختلفی دست زدند از جمله اینکه دوقلوهای شیطانی را نابود کردند. دومین پیروزی بسیار بزرگ آنها، غلبه بر پرنده Vucub-Kakish بود. حالا این دو برادر با یک تهدید جدید روبرو هستند. Xibalba به زمین آمده تا آنجا را تسخیر کند. اما این دو توانستند تا ذهن این خدای تاریکی را در دست بگیرند که این مسئله به بهای جادو شدن Xbalanque تمام شد. در بازی Hunahpu way of the Warrior، جنگجوی ما یعنی Hunahpu باید به آزادسازی برادر خود بپردازد و راه های بسیار پر پیچ و خمی را طی کند. البته ناگفته نماند که شاید بتواند پدر خود یعنی Maize را نیز به زندگی بازگرداند.

سایر توضیحات: بازی Hunahpu way of the Warrior یک بازی بسیار جذاب نقش آفرینی و اکشن است که در سبک بازی های قدیمی ارائه شده است. در این بازی شما با صحنه های اکشن بسیار زیادی روبر خواهید شد و می توانید از رنج بسیار زیاد اسلحه های مخلتلف استفاده کنید. در این بازی شما باید خلاقیت خود را به کار گیرید و تلفیقی از اسلحه های مختلف را با حرکات مختلف بکار گیرید تا بتوانید برادر خود را نجات دهید. بازی Hunahpu way of the Warrior توسط Paper Pirates , rumata_lab برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Hunahpu way of the Warrior جدید

مشخصات بازی Hunahpu way of the Warrior :

نام بازی : Hunahpu way of the Warrior

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Paper Pirates , rumata_lab

منتشر کننده : Paper Pirates

سبک بازی : اکشن – ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Hunahpu way of the Warrior

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *