دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Hyperun نسخه POSTMORTEM

موتور سواری در سرعت های بسیار بالا جزو یکی از جذابترین ورزش های موجود است. هر ساله نیز به تعداد هواداران این رقابت ها افزوده می شود. البته موتور سواری در خیابان از حال و هوای دیگری برخوردار است چرا باید در دنیای واقعی و غیر قابل پیش بینی به مسابقه بپردازید و مهارت خود را در جلوگیری از تصادفات بسیار بزرگ و نیز حرکت میان موانع مختلف امتحان کنید. بازی Hyperun به شما امکان می دهد تا با نهایت سرعت در خیابان هایی به بازی بپردازید که به صورت تصادفی تولید می شوند و این مسئله باعث می شود تا هیجان بازی چندین برابر شود. این بازی به راننده هایی نیاز دارد که بتوانند در کمترین زمان عکس العمل نشان دهند و نیز با دورهای 90 درجه ای خود جاده را دور بزنند و یا مسیر خود را عوض کنند. علاوه بر این ها، گاهی اوقات می توانید ریسک پذیری خود را نیز محک بزنید و با انجام حرکات آکروباتیک هیجان بازی را بیشتر کنید. البته این کار بسیار دشوار است چرا که کنترل موتور در سرعت های بالا بسیار سخت خواهد بود.

سایر توضیحات: بازی Hyperun یکی بازی سرعتی بسیار جذاب است که در آن شما به عنوان یک موتور سوار بسیار حرفه ای باید پا به جاده بگذارید و جاده را با نهایت سرعت به آتش بکشید. در این بازی شما می توانید موتور خود را نیز بروز رسانی کنید و قسمت های مختلف آن را طبق سلیقه خود تغییر دهید. بازی Hyperun توسط شرکت Concrete Games برای پلتفرم ویندوز و مک تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Hyperun جدید

مشخصات بازی Hyperun :

نام بازی : Hyperun

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Concrete Games

منتشر کننده : Concrete Games

سبک بازی :مسابقه ای – موتور سواری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Hyperun

به روز رسانی :

1396/07/07 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *