دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ICY Frostbite Edition نسخه SKIDROW

بازی ICY Frostbite Edition یک بازی توصیفی از زمان بعد آخرالزمان است که در یک منطقه بسیار سرد در عصر یخبندانی جدید است که جان شما و تمام همسفران شما به تصمیماتی بستگی دارد که شما می گیرید. در این بازی شما باید شخصیت مورد نظر خود را بسازید و با استفاده از یک سیستم شخصیت یابی بسار پیشرفته مسیر زندگی خود را تعیین کنید چرا که هر کدام از ویژگی های شما در کار های مختلف نظیر شکار کردن، جابجایی و مسافرت، قوه کنجکاوی، تعامل با دیگران و رهبری تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد و این تازه شروعی است برای یک سفر بی پایان در سرزمین یخ ها و سفیدی ها! حال این وظیفه شماست که رهبری خانواده اخلاقی و دوستانه خود را به عهده گیرید و به آنها کمک کنید تا در این دنیای وحشی به زندگی بپردازند و خود را برای مشکلات مختلف آماده کنند. البته شما نباید این وظیفه را سبک بشمارید چرا که هر تصمیم و فکر شما روی رفتار شما تاثیر خواهد گذاشت و حر سخن شما نیز سرنوشت گروه را تغییر می دهد. پس بند پوتین خود را محکم ببندید و شال خود را سفت کنید چرا که بازی ICY Frostbite Edition شما را به جهنمی سرد وارد می کند!

سایر توضیحات: بازی ICY Frostbite Edition یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی و بیشتر نقش آفرینی است که در آن شما به عنوان رهبر یک گروه باید اعضای گروه خود را در شرایط سخت سرما و بی غذایی و همچنین مشکلات جنگل های خطرناک و نیز گروهک های مختلف رهبری کنید. این بازی تا حدودی داستانی غیر خطی دارد و هر تصمیم شما این خط سیر را تغییر می دهد. گرافیک بازی نیز در حد قابل قبولی ارائه شده است و فضای آخرالزمانی را تداعی می کند. بازی ICY Frostbite Edition توسط Inner Void برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید شده و توسط شرکت Digital Tribe به بازار عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود ICY Frostbite Edition جدید

مشخصات بازی ICY Frostbite Edition:

نام بازی : ICY Frostbite Edition

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Inner Void

منتشر کننده : Digital Tribe

سبک بازی : نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

ICY Frostbite Edition

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *