دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Illusoria نسخه PLAZA

پیشگویی به حقیقت پیوست و سلطان بزرگ و دست نشانده به صحنه بازگشت و از عدم به وجود رسید! از این رو او سعی دارد تا این جهان را به نابودی بکشاند و با استفاده از مخلوقات همین جهان و تبدیل کردن آنها به رذالت و پستی، باعث شده است تا خود آنها خود را نابود کنند و این جهان را به یک خرابه تبدیل کنند. این در حالی است که این روند باعث می شود تا خود او قدرت بگیرد و روز به روز به قدرتش افزوده شود. در بازی Illusoria شما به عنوان حافظ مشعل، بایدبه کمک این شهر بشتابید و از آن دفاع کنید. باید به مردم این شهر خدمت کنید و نیز به Amelia که ملکه این سرزمین است تا خیال آنها را بابت این دشمن موذی راحت کنید. برای نیل به این هدف باید به قدرت Guardian دست یابید تا با استفاده از آن بتوانید بر قدرت های شیطانی Puppet Master غلبه کنید و سرزمین پر از هیولای او را نابود کنید. در بازی Illusoria زمان علیه شما کار می کند و بدون شک یک سرزمین چشم به راه شما هستند و ملکه نیز به شما امید بسته است پس بادی تمام توان خود را به کار گیرید تا این موجود هولناک و رذل را نابود کنید.

سایر توضیحات: بازی Illusoria یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی است که به صورت گرافیک 2 بعدی عرضه شده است. در این بازی شما به عنوان ناجی یک شهر باید به جنگ ارباب تاریکی بروید و او و هیولاهای مختلف و وحشتناک او را نابود کنید. همچنین هرچه مراحل بیشتری از این بازی را پشت سر می گذارید قرت شما و مهارت استفاده از قدرت های مختلف بیشتر خواهد شد و می توانید با سرعت و قدرت بیشتری دشمن را نابود کنید. بازی Illusoria توسط شرکت Under The Bridge برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و تحت امتیاز شرکت Badland Games به بازار عرضه شده است.

*زبان بازی در اولین اجرا اسپانیایی است و برای تغییر آن به انگلیسی باید به منوی “Optiones-> Idioma” بروید*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Illusoria

مشخصات بازی Illusoria :

نام بازی : Illusoria

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Under The Bridge

منتشر کننده : Badland Games

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Illusoria

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *