دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Industry Manager: Future Technologies نسخه HI2U

Industry Manager Future Technologies یکی از بازی های سبک شبیه ساز است که توسط کمپانی astragon Entertainment GmbH طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . آیا شما تا بحال رویای ساخت امپراطور خود را داشته اید ؟ جهان به سرعت در حال تغییر است و زمزمه های وقوع انقلاب صنعتی دوم به گوش می رسد . هر روز اقتصاد دچار تحول می شود و به زودی فناوری های جدید جای صنعت را خواهند گرفت و شما باید سعی کنید تا از این قافله عقب نمانید . Industry Manager یکی از بازی های شبیه ساز اقتصاد کلاسیک است که در آن شما می توانید امپراطوری خود را برپا کرده و در آینده ای نه چندان دور به شهرت و موفقیت دست یابید . در این بازی نگاه به رویکرد بازار در مورد طراحی ، تولید ، موقعیت و فروش محصولات مدرن محور اصلی است . اگر چشمان خود را به خوبی بازکنید و در مکان و زمان مناسبی سرمایه ای حتی اندک را در جای درستی سرمایه گذاری کنید ، به یکی از موفق ترین سرمایه داران در جهان تبدیل خواهید شد .

سایر توضیحات : Industry Manager بر روی یک تجربه تک نفره پیچیده متمرکز شده است و قرار است یک سیستم پیچیده اقتصادی را ارائه دهد . هدف شما ، ساخت یک امپراطوری سودآور با گسترش محدوده محصولات و تولید دستاوردهای جدید خواهد بود اما این ماموریت هرگز آسان نخواهد بود زیرا رقبای زیادی در پیش روی خواهید اشت . شما نیاز به ساخت زنجیره تولید خود بر اساس تحقیقات بازار و در دسترس بودن منابع و به منظور توسعه و توزیع محصولات با حداکثر بهره وری هستید . با تحقیق فن آوری های تولید و نوآوری در محصولات جدید ، شما قادربه بهبود و پیشبرد کالاهای مصرفی خود خواهید بود . پیشبرد بازی براساس تصمیمات اتخاذ شده ، ساخت امپراطوری کسب و کار خود ، بیش از 200 محصول و منابع مختلف ، واقع در یک محیط مدرن ، پژوهش فن آوری جدید برای تولید ، سیستم اقتصادی مجتمع بر اساس میزان عرضه و تقاضا و امکان خرید سهام در شرکت های رقبای خود در بازار سهام تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Industry Manager: Future Technologies نسخه HI2U

 

مشخصات بازی Industry Manager Future Technologies:

نام بازی : Industry Manager Future Technologies

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : astragon Entertainment GmbH

منتشر کننده : astragon Entertainment GmbH

سبک بازی : سازنده

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

Industry Manager: Future Technologies