دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Inner Chains نسخه CODEX

کسی نمی تواند به راحتی و تنهایی قوانین را در دنیای Inner Chains تعیین کند . انسان ها تنها بخش کوچکی از این دنیای خشن و کشنده می باشند آیا قصد زندگی کردن در این دنیا را دارید ؟ باید شروع به یافتن حقایق مربوط به این دنیا کنید . یک سیاره در آینده ای دور ! یک تکه سنگ که در فضا در حال گردش است و دیگر آن چیزی که در گذشته بوده است نمی باشد . بدون دخالت و ویران گری انسان ها طبیعت به سرعت با شرایط پیش وقف پیدا کرده است و شروع به بازپس گیری قدرت گذشته خویش کرده است و در حال تبدیل شدن به چیزی که در گذشته بوده است می باشد . در چنین راهی طبیعت در ترکیب با تکنولوژی قدرتمندی که انسان ها در گذشته ساخته بودند تبدیل به یک موجود جدید می شود موجودی که بخشی مکانیکی و بخشی زنده می باشد . سال ها پس از این وقایع انسان ها باری دیگر به اوج تکنولوژی رسیده اند اما این پیشرفت انسان ها را باری دیگر به نقطه قبلی نرسانیده است ، مشکلات جدیدی گریبان گیر انسان ها شده است که باعث بوجود آمدن پیچیدگی های جدیدی شده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Inner Chains یک بازی در سبک ماجراجویی می باشد که در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Telepaths Tree ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . این بازی یک بازی ماجراجویی ترسناک می باشد که با استفاده از المان های گاتیک و فاتزی ساخته شده است ، فضای این بازی شما را به قلب دنیای نوینی می برد که اسب دیده از انسان ها و سواستفاده از تکنولوژی می باشد . در این بازی شما تعداد بسیار زیاد و متنوعی از سلاح ها را در دست دارید که با استفاده از هرکدام از این سلاح ها می توانید نحوه گیم پلی بازی را تعغییر داده و از بازی لذت ببرید . بازی رایانه ای Inner Chains در تاریخ 20 آپریل 2017 منتشر خواهد شد .

 

مشخصات بازی Inner Chains :

نام بازی : Inner Chains

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Telepaths Tree

منتشر کننده : Telepaths Tree

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Inner Chains