دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر InnerSpace نسخه CODEX

InnerSpace یک بازی در سبک پرواز است که با عناصر بازی های ماجرایی ترکیب شده است  . شما دنیایی را کاوش می کنید که با وجود عجیب و غریب بودنش بسیار شگفت انگیز و خیره کننده است .از اقیانوس ها و اسمان ها عبور کنید تا داستان واقعی دنیای این بازی را کشف کنید .تا آن جا که به خاطر می آورند  مردمان Inverse همواره برای نگاه کردن به آسمان ،پایین را نگاه می کردند . مدت هایی طولانی ، مردم شهر هایشان را کنار این خرابه ها بنا می کردند ، خرابه هایی که به تمدن های قبلی مربوط می شوند . تنها چیزی که به ذهنشان می رسد این است که مدت ها قبل تمدنی در این جا وجود داشته است .حال پس از گذشت مدتی طولانی ، یک باستان شناس از Inverse  توانسته است تا دری باستانی را باز کند .حال به عنوان نقشه کش وظیفه ی شما است تا از اسمان هایی دست نخورده ، اقیانوس هایی فراموش شده و مکان هایی ناشناس عبور کنید در سیاره هایی پشت و رو و گیج کننده آثار مربوط به گذشتگان را کشف کنید تا به داستان واقعی Inverse پی ببرید .

سایر توضیحات : یک بازی با سبک پرواز که به خوبی با عناصر بازی های ماجرایی ترکیب شده است ، این بازی اولین عنوانی است که توسط Polynight منتشر می شود.InnerSpace از عناوین مهمی همچون Journey ، Proteus و Grow Hiome  الهام گرفته است .این بازی به عنوان یک پروژه ی کوچک در میان دوستان هم دانشگاهی بوجود آمد و رفته رفته به انگیزه ای برای ساخت Inverse تبدیل شد .InnerSpace قرار است پاییز امسال منتشر شود و تجربه ای متفاوت به شما ارائه کند . به نظر میرسد InnerSpace  تمرکز ویژه ای بر روی ماجراجویی دارد وقتتان را با پرواز از میان اسمان ها و عبور از اقیانوس ها  بگذرانید تا راز های دنیای Inverse را کشف کنید .در میان خرابه ها آثاری نهفته شده اند که اطلاعاتی کلیدی درباره ی تمدن های قبلی به شما می دهند شما با تحقیق کردن بر روی آثاری که پیدا می کنید می توانید به تکنولوژی های باستانی دست پیدا کنید و هواپیماهای جدیدی بسازید .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود InnerSpace جدید

مشخصات بازی   InnerSpace:

نام بازی : InnerSpace

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : PolyKnight Games

منتشر کننده : Aspyr

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

InnerSpace

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *