دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Into The Void

بازی Into The Void در سبک ماجرایی , نقش آفرینی , استراتژیک می باشد که توسط استودیوی مستقل Mozg Labs ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی به سمت پوچی با دارا بودن سبکی Si-Fi دارای داستانی حماسی و جنگ های درگیرکننده می باشد . در میان کهکشان ها سفر کرده و تهدیدی که باعث از بین رفتن زمین در قرن های پیش شده بود را پیدا کنید .

خلاصه داستان : در بازی Into The Void شما نقش رهبر گروه خود را دارید . این خود شما هستید که ارتش خود را ساخته , آنها را با سلاح های مختلف تجهیز کرده و به سمت نبرد با دشمنان می روید . شما به عنوان یک رهبر تمام تصمیمات بر گردنتان خواهد بود و مردم روی شما حساب باز می کنند . فرستادن نیرو برای جمع آوری منابع و حمایت از آنها روی قدرت شما تاثیر گذار خواهد بود . این شما هستید که مسیر خود را از میان ستارگان باز کرده و شگفتی های بسیاری را کشف خواهید کرد . تکنولوژی های زیادی در بازی Into The Void وجود دارد که دسترسی به آن در یک بار تمام کردن بازی امکان پذیر نبوده و دارای ترکیبات زیادی می باشد . سبک مبارزه ی خود را انتخاب کرده و استراتژی خود را به دشمنان دیکته کنید . هر گروه از دشمنان تاکتیک ها و روش های خاص خود برای مبارزه را دارند هیچ گاه آنها را دست کم نگیرید . هیچ انتخاب خوب و بدی در بازی وجود ندارد تنها نتیجه گیری ها دارای اهمیت می باشد . وجود 16 ماموریت اصلی , 20 ماموریت فرعی و وجود 4 نژاد مختلف دلایلی می باشد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Into The Void

نام بازی (فارسی) : به سمت پوچی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Mozg Labs

منتشر کننده : Mozg Labs

سبک بازی : ماجراجویی , نقش آفرینی , استراتژیک

حجم فایل : 672 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 4 replies
    1. tavas says:

      نه .سیستم رو ری استارت کردم.run as adminastrator کردم و امثال اهم.وقتی رو آیکن کلیک میکنم هیچ اتفاقی رخ نمیده

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *