دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ironcast

Ironcast یک بازی اکشن نقش آفرینی می باشد که در سال 2015 توسط استودیوی Dreadbit ساخته شده است و توسط کمپانی Ripstone برای سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش منتشر شده است . در این بازی 2 بعدی شما در نقش یکی از فرماندهان شجاع ارتش بریتانیای کبیر می باشید که در دوران انقلاب صنعتی زندگی می کنید و با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ساخته شده در آن زمان از کشور و خانه خود در برابر حملات دشمنان بیرحم خود دفاع می کنید . یکی از نکات جالب این بازی استفاده سازندگان از المان های بازی های نقش افرینی در این بازی می باشد که باعث بوجود آمدن یک گیم پلی درگیر کننده و کاملا اعتیاد آور شده است .

سایر توضیحات : فضای این بازی که الهام گرقته شده از کتاب های علمی تخیلی ذوران ویکتوریا انگلستان مانند H.G.Wells و Jules Verne می باشد شما را وارد فضایی تخیلی می کند که در آن انسان ها با استفاده از ربات های قول پیکر در خیابان های لندن به گشت و گذار می پردازند . در چنین فضایی شما به عنوان یکی از فرماندهان این نبرد باید با اتکا به هوش خود و قدرت ربات هفت متری خود با دشمنان امپراطوری بریتانیای کبیر به مبارزه بپردازد و همه آنها را به هلاکت برسانید . ربات شما که Ironcast نام دارد دارای قابلیت های بیماری می باشد ، این ربات قابلت شلیک موشک های بسیار مخرب دارد و همزمان می توانید با ایجاد یک سپر مدافع به دور خود از خود دفاع کنید . در طول نبرد و با شکست دادن دشمنانتان شما به منابع اولیه بسیاری دست خواهید یافت که با مدیریت صحیح این منابع می توانید ربات Ironcast خود را به یک ربات بسیار قدرتمند و کشنده تبدیل کند و با استفاده از سیستم شخصی سازی بی مانند این بازی و کمی خلاقیت از جانب بازیکن ربات شما تبدیل به یک ربات خاص و منحر به فرد می شود که با توجه به استراتژی شما و نوع عملکردتان در بازی ساخته شده است .

سایر مشخصات :

نام بازی : Ironcast

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Dreadbit

منتشر کننده : Ripstone

سبک بازی : اکشن – نقش افرینی

حجم فایل : 234 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

به روز رسانی :

1394/10/22 لینک اصلاح شد .
  • 10 replies
    1. vahabvahab says:

      میبخشید میشه بازی ایرانیه شبگرد را برای دانلود قرار دهید نسخه ی pc

      پاسخ دادن
    2. vahabvahab says:

      اقا میبخشید بازی x3از سایتتون گرفتم زبانش مشکل داره انگلیسی نیست نمی تونم بازی کنم باید چیکار کنم

      پاسخ دادن
    3. vahabvahab says:

      میبخشید اینجا میپرسم میخواستم بدونم سری بازی های بیوشوک کدوم بازی اصلی کدوم دی ال سی میدونم دوتا بیوشوک اومده ایا بیوشوک اینفینیتی دی ال سی هست و اگه دی ال سی هست دی ال سی کدوم بیوشوک هست و میخواستم بدونم دو تا اپیزود دیگه هم از بیوشوک هست میخواستم بدونم این دو تا دی ال سی های بیوشوک اینفینیتی هست اگه اشتباه کردم پس لطفا بگید کدوم بیوشوک نسخه ی اصلی و کدو مین بیوشوک دی ال سی های همدیگه هستند میخوام کل سری بازی های بیوشوک رو تجربه کنم

      پاسخ دادن
      • Mahdi says:

        سلام. Infinity نسخه سوم بازی هست و دو DLC برای این نسخه منتشر شده است

        پاسخ دادن
    4. Ali says:

      سلام.دوست عزیز شرمنده که اینجا میپرسم ولی هیچ راهی برای دریافت لینک های بازیGTA v وجود نداره؟ مثلاً از طریق ایمیل برام بفرستین.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *