دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ittle Dew نسخه Hi2U

دوی کوچک نام یک دختر جوان و ماجراجو می باشد که از کودکی در آرزوی جهان گردی بوده است ، پدر او یکی از بزرگترین جهان گردان جهان می باشد که تعدادی از بزرگترین عجایب جهان توسط وی کشف شده است . این امر باعث شد که دوی از کودکی در آرزوی جهان گردی باشد و همیشه خود را در کنار پدر خویش می دیده است و در رویاهایش خود و پدرش را در ماجراجویی های شگفت انگیز بسیاری تصور می کرد . پدر دوی برای او یک روباه سخن گو از یکی از ماجراجویی هایش به یادگار آورده است که به دوی کمک شایانی در ماجراجویی هایش می کند . روزی پدر دویی به یک سفر می رود و در جریان این سفر دچار حادثه می شود ، در ادامه دویی برای یافتن پدر خویش به دنبال او می رود و در این راه تیپسی روباه خویش را نیر با خود همراه می کند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Ittle Dew یک بازی ماجراجویی می باشد که در سال 2013 توسط استودیوی بازی سازی Ludosity ساخته شده است . بازی مذکور یک بازی ماجراجویی کلاسیک می باشد که کاملا با استاندارد های کلاسیک این سبک ساخته شده است در جریان این بازی شما وارد یک جزیره شگفت انگیز می شوید که روز و رازهای بسیاری در آن وجود دارد و شما باید با کمک تیپسی این رمز و راز ها را کشف کنید . گرافیک هنری کارتون مانند و گیم پلی کلاسیک و بسیار جذاب این بازی از نکات جالب توجه این عنوان می باشد . بازی رایانه ای Ludosity در تاریخ 23 جولای 2013 منتشر شده و موفق به کسب نمره 94% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*توجه کنید که حتما فیلم آموزش نصب را با نرم افزار Media player Classic مشاهده نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Ittle Dew نسخه Hi2U

مشخصات بازی Ittle Dew :

نام بازی : Ittle Dew

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Ludosity

منتشر کننده : Ludosity

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Ittle Dew

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *