دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر John The Zombie نسخه PLAZA

ممکن است با خودتان فکر کنید ، ایا من می خواهم به یک زامبی اجازه بدهم تا سوار بر اسب از یک ماشین زرهی فرار کند ؟ پاسخ مثبت است !هر چقدر که دوست دارید در سطح شهر پرسه بزنید و اطرافیان را بترسانید شما اولین بیمار هستید پس باید شهر را بترسانید ، حتی می توانید از مغز دیگران تغذیه کنید ، ناسلامتی شما به عنوان یک زامبی ایفای نقش می کنید ، می توانید از مغز هایی که نوش جان می کنید مهارت های جدید یاد بگیرید تا کارهایی بکنید که هیچ زامبی تا کنون نتوانسته است انجام دهد !فقط فراموش نکنید تا یک آخرالزمان با حملات زامبی ها راه بیندازید ! به یک ماجراجویی باورنکردنی برای درمان زامبی ها بروید ، این بازی یک گیم پلی خنده آور و جالب دارد .حال سوال این است که “John ” کیست ؟ آیا تاکنون به ذهنتان خطور کرده است که شاید زامبی هایی که تا کنون به سادگی می کشتید ممکن است احساسات داشته باشند ؟ در بازی John The Zombie شما به عنوان John ایفای نقش می کنید ، او دانشمندی دیوانه است که فکر می کند راهی برای بازگرداندن افراد به زندگی با استفاده از علم وجود دارد و همانند دیگر دانشمندان دیوانه نتیجه ی کار او چندان خوشایند نیست ، او اشتباهی خودش را به یک زامبی تبدیل می کند. این بازی از اوایل ماموریت john برای پیدا کردن راه درمان اغاز می شود ، اما برای این کار او باید یاد بگیرد چگونه یک انسان باشد ، زمانی که بازیکن در جست و جوی یک راه درمان است ، زامبی داستان ما مهارت های جدیدی کسب می کند، از حرکات ساده همچون دویدن ، پریدن و دوچرخه سواری گرفته تا رانندگی کردن با ماشین ها و کامیون ها .

سایر توضیحات : John The Zombie یک بازی جهان باز است که در محیط شهری خیالی روایت می شود ، شما می توانید به صورت آزادانه در اطراف شهر پرسه بزنید اگرچه بازی دارای ماموریت هایی خطی است که می توانید آن ها را هم دنبال کنید .مهارت های زیادی برای یاد گرفتن وجود دارند که هر یک به زامبی اجازه می دهند فعالیت های جدیدی را انجام دهد(و راه های جدیدی برای ترساندن مردم بیچاره Johnwood) ، تنها  موضوعی که تغییر نمی کند این است که John به هر حال باید از مغز دیگران تغذیه کند !!

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز اکشن کامپیوتر John The Zombie جدید

مشخصات بازی   John The Zombie:

نام بازی : John The Zombie

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Minimal Lab

منتشر کننده : Minimal Lab

سبک بازی :اکشن ،شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

John The Zombie

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *