دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Jumpdrive نسخه HI2U

Jumpdrive یک بازی شبیه ساز فضا است به صورت Sandbox  که در آینده ای متفاوت واقع شده است و از بازی های علمی تخیلی دهه 80 الهام گرفته است. مبارزه کنید ، تجارت کنید  و یک کهکشان بسیار وسیع حاوی میلیون ها سیاره و ستاره که به صورت رویه ای ایجاد شده است را کاوش کنید.پول و انرژی جمع کنید تا فضاپیماهایی جدید باز کنید .دنیایی بسیار وسیع در انتظار شما است ، جهانی بسیار بزرگ که در مقیاسی واقع گرایانه پیاده سازی شده است ، کهکشانی به طول هزاران سال نوری که با میلیون ها ستاره و سیاره پر شده است.برای رفت و آمد از hyperjump استفاده می کنید و خبری از صفحه های بارگذاری نیست .در قسمت هایی از فضا که زندگی جریان دارد بارکش هایی وجود دارند که خطوط تجاری دایر می کنند .ایستگاه هایی وجود دارند که به دور سیاره ها می چرحند ، به علاوه کاپیتان هایی وجود دارند که با فضاپیما هایشان در فضای مابین این ها پرسه می زنند .

سایر توضیحات : بازی Jumpdrive یک تمرکز ویژه بر روی بخش تک نفره و ایجاد دنیایی دارد که بازیکن را در خودش غرق می کند ،گیم پلی و مکانیزم های Jumpdrive بسیار خود آموز است در حالی که سعی شده است آزادی خوبی به بازیکنان داده شود تا بتوانند از هر راهی که دوست دارند به اهدافشان برسند .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه ساز اکشن کامپیوتر Jumpdrive جدید

مشخصات بازی   Jumpdrive:

نام بازی : Jumpdrive

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Meteoric Games

منتشر کننده : Meteoric Games

سبک بازی :اکشن ، شبیه ساز ، ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Jumpdrive

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *