دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Kalaban

با پیشرفت تکنولوژی , گرافیک بازی های ویدئویی دچار تحولی عظیم گردید و همین امر باعث شد تا استقبال گیمرها از بازی های 2 بعدی کم رنگتر از گذشته شود . اما کمپانی های مختلف بازیسازی سعی کردند با نوآوری هایی مختلفی از جمله نحوه روایت داستان این ضعف را تا آنجایی که ممکن است , پوشش دهند و گیمرها را بار دیگر به عرصه بازی های 2 بعدی بازگردانند که در برخی از موارد نیز بسیار موفق عمل نمودند . Kalaban نام یکی از همین بازی های 2 بعدی است که به تازگی منتشر شده و با درون مایه ای ترسناک توانسته است توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب نماید .

سایر توضیحات : Kalaban یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Rayhouse Productions طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Kalaban یکی از بازی های 2بعدی با تمی ترسناک که بیشتر بر روی داستان و گیم پلی متمرکز شده است . داستان بازی در سال 1995 روایت می شود . شخصیت اصلی بازی باب نام دارد ,  زاهدی گوشه نشین و یک مرد آمریکای که به کشور فنلاند نقل مکان کرده است . کلبه باب توسط هیولایی جهش یافته مورد هجوم قرار می گیرد و همین موضوع آغازگر داستانی جذاب است . او باید به اتفاقاتی که در اطرافش در حال وقوع است , پی ببرد و دلیل شیوع این بیماری عجیب و غریب را نیز کشف کند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Kalaban

مشخصات بازی Kalaban :

نام بازی : Kalaban

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Rayhouse Productions

منتشر کننده : Rayhouse Productions

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

 

Kalaban

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *