دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی کامپیوتر Kart Racing Pro

Kart Racing Pro  یک بازی شیبه سازی واقع گرایانه از کارتینگ می باشد ، هدف شبیه سازی یک بازی برای رانندگان واقعی بوده است که سعی شده فیزیک این بازی کاملا متناسب با رانندگی واقعی شبیه سازی شود پس برای بازی کردن پیشنهاد می شود از یک فرمان استفاده کنید اگرچه بازی از دسته (Joystick و Gamepad ) و کیبورد پشتیبانی می کند .نسخه ی اصلی بازی دارای قابلیت آنلاین می باشد که به بازیکنان اجازه می دهد میزبان شوند یا به دیگران Join شوند  ، به علاوه بازی دارای سیستم Matchmaking مناسبی خواهد بود ، در رویداد های متفاوت ، داده ها جمع آوری می شوند تا مهارت های بازیکنان قابل مقایسه باشد .

سایر توضیحات : مدل های بازی بر اساس استاندارد های صنعتی طراحی شده اند و لغزندگی سطح زمین به خوبی شبیه سازی شده است ، همچنین در بازسازی ِ انعطاف پذیری شاسی   دقت بالایی به کار برده شده است ، ظاهرِ راننده قابل تنظیم است و کاربر توانایی تغیر آن را دارد .بازی قابلیت ارائه  فایل های CSV را داراست ،با  این فایل ها  می توان با استفاده از فاصله سنجی مسابقات را آنالیز کرد ، قابلیت مسابقه به صورت Lan یا آنلاین (نسخه ی اصلی)  برای بازی در نظر گرفته شده و برای راحتی کار سرور های بازی Dedicated هستند .شما می توانید طرح های مخصوص خود را بر روی ماشین ، کلاه و لباس خود نقاشی کنید . قابلیت ساخت زمین ، ماشین ، موتور(Engine)، کلاه و .. برای کاربران پیشرفته با استفاده از ابزاری که ارائه می شود ممکن خواهد بود . بازی از Oculus Rift و HTC ViVe  (Steam VR) پشتیبانی می کند (بازی از هر دو مد VR و عادی پشتیبانی می کند ولی برای بازی کردن به صورت VR به تجهیزات فوق نیاز دارید ). اگر علاقه مند به Karting واقعی هستید این بازی با شبیه سازی دقیقی که دارد به شما کمک می کند تا در این راه بهتر پیش بروید و امکانات خوبی هم به شما ارائه می دهد .

*در صورت انتشار اطلاعات تکمیلی این پست آپدیت خواهد شد*

Kart.RAcing.Pro.www.download.ir.screen

مشخصات بازی Kart Racing Pro :

نام بازی : Kart Racing Pro

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار :2017

شرکت سازنده : PiBoSo

منتشر کننده : PiBoSo

سبک بازی : مسابقه ای ، شبیه سازی ، ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Kart Racing Pro

  • 2 replies
    1. Ali says:

      با سلام و درود
      بخش مسابقات آنلاینش کار میکنه؟
      چون خیلی وقت پیش این برنامه رو دانلود کرده بودم ولی آخر هم به سروری وصل نشد که بشه آنلاین رقابت کرد!

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *