دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Ken Folletts The Pillars of the Earth Ep 1-3 – PC نسخه CODEX

در قرن 12 ام در انگلستان، زمانی که جنگ و فقر به اوج خود رسیده بود، گروهی در یک شهر بسیار کوچک تصمیم می گیرند تا به ساخت یک کلیسای بسیار بزرگ اقدام کنند تا بتوانند با استفاده از قدرت آن، ثروت و امنیت و امنیت را برای مردم خود به ارمغان بیاورند. تلاش های بسیار زیادی صورت می گیرد و این مسئله باعث می شود تا زندگی و تجربه های افراد مختلف با یکدیگر ادغام شوند و یک پیچیدگی بزرگ بوجود آید. در این میان، Philipe به عنوان یک راهبه تصمیم می گیرد تا ریاست این جمع و کلیسا را در شهر Kingsbridge به عهده بگیرد. در همین زمان پسری در جنگل با مادر خوانده اش زندگی می کند. نام این پسر Jack است. او سال های زیادی را به عنوان یک سنگ تراش سپری کرده و حالا سرنوشت به او قدرت یک معمار بزرگ را می دهد. از این رو این دو نفر با کمک زنی به نام Aliena تصمیم می گیرند تا یکی از بزرگ ترین کلیساهای انگلستان را بسازند و از آن برای بهبود شرایط زندگی استفاده کنند. بازی Ken Folletts The Pillars of the Earth روایتگر این داستان بسیار جذاب و پر پیچ و خم است که بدون شک می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

سایر توضیحات: بازی Ken Folletts The Pillars of the Earth یک بازی بسیار جذاب در سبک ماجرایی و Point & Click است که بر اساس داستانی با هیمن نام تولید شده است که این داستان یکی از جذاب ترین رمان های منتشر شده در طول این چند سال است. این بازی از 3 فصل مختلف تشکیل شده است که فصل اول آن منتشر شده و فصول بعدی نیز به زودی منتشر خواهد شد. بازی Ken Folletts The Pillars of the Earth توسط شرکت Daedalic Entertainment برای پلتفرم های ویندوز، مک و لینوکس تولید و عرضه شده است.

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود Ken Folletts The Pillars of the Earth جدید

مشخصات بازی Ken Folletts The Pillars of the Earth :

نام بازی : Ken Folletts The Pillars of the Earth

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Daedalic Entertainment

منتشر کننده : Daedalic Entertainment

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Ken Folletts The Pillars of the Earth

به روز رسانی :

1397/01/10 فصل 3 اضافه شد.
  • 2 replies
    1. mostafa says:

      سلام و خسته نباشید و سال نو مبارک
      ببخشید لینک دانلود این بازی گویا خراب هست
      لطفا یه نگاه بهش بندازید.

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *